Gå til innhold

hva koster det i frakt fra microplex?


Anbefalte innlegg

Microplex tjener ikke noe på frakten.. Det er jo posten som er årsaken til at det er så "dyrt".

25,- til "ekspedisjonsgebyr" syntes jeg er ganske frekt egentlig. Går rett i lomma til microplex.

Min mening er at det burde gått an å betale med visa, så vi hadde sluppet oppkravsgebyret.

Så langt DigitalImpuls har det jeg trenger, rusler jeg heller ned dit. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg og en kamerat bestillte 2 kabinetter + mye stæsj på microplex en gang.

Pakken veide 25kg, og da kom portoen på rundt 300 kroner, så det blir dyrere til mer man bestiller.

 

Men de 25 kronene det var snakk om, blir nok brukt til innpakkingen.

 

Jeg vil ikke anbefale UV katodene på Clas Ohlson.

Jeg kjøpte en UV katode der, og etter et par dager så lyste bare halve katoda :ermm:

Jeg vet ikke noenting om de andre katodene de seller der, men jeg ble ivertfall fornøyd med katodene jeg har kjøpt på microplex :)

Lenke til kommentar
Om man bor i nærheten av Oslo/trondheim, er vel DI det beste alternativet. Samme priser og omtrent samme sortement som microplex.

Men i @£@!!&!

 

Jeg har nettopp bestilt deler fra microplex og bor i oslo!! Pokker, jeg spurte tilogmed i tråden om noen visste om steder jeg kunne kjøpe delene, så sjekker jeg digitalimpuls, og de hadde alt på lager!! :mad:

Lenke til kommentar
Du skal bestille MYE før de sender i flere pakker. De fleste ting på MP er småting og stæsj, sett bort ifra kabinettene.

Hmm, jeg bestilte kabinett, katoder, PSU, en kjøler og noen vifter, alt i en pakke.

De hadde lagt alt inne i kabinettet og festa det så det ikke skulle fly omkring.

Microplex er flinke til å få alt i en eske, og dermed senke utgiftene for kunden.

Skal da nevnes at posten er noe herk, døra var ødelagt, og fikk sendt erstatning fra Microplex, men den var enda værre.

Klage til posten på den, og besøk til glassmestern!

 

Edit: Så ja, du må bestille mye. Du må antageligvis bestille enten et kabinett,PSU og vannkjøpling før det kommer i to kolli, to kabinetter vil også komme i to kolli, vil jeg tro

Endret av BrAtTeRn
Lenke til kommentar
er heldig jeg... har microplex 15 min unna hjemme, så jeg kan bare dra å hente det jeg trenger. frakt er noe dritt når man bare skal ha noe småtterier.

hvor ligger Microplex hen da?? og da betaler du bare de 25 kr eller?

Microplex ligger i Sarpsborg, langs E6, nærme Tune kirke. Er bare et lager med et lite kontor, hvor man går inn i bygningen til Electrolux, og inn. Du betaler bare for det du handler. Ikkeno mer. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...