ZeZar is BACK Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Hmm, trenger litt good feedback. Hva bør jeg ha med, som ikke er med? Flere bilder? Mer info? Designet? Nytt theme? Annet? Ris og ros mottas med takk, men please si annet enn "sugde# osv, gi en grunn !! Tenkte kanskje jeg kunne få litt feedback før den skal slippes til verden URL-en ja: www.wlclan.net/mod -- trykk her bare
PoleCat Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Siden: Valid HTML 4.01 W3's validator: This page is not Valid HTML 4.01 Transitional! Errors: 27 Man lyver da ikke om slikt. Du burde også få deg en annen header, ikke standard-skin header. Blir kanskje litt "feil". Themet var, som omtrent 98% av alle slike "nuke-sider", veldig døllt og lite kreativt. Men det er kanskje det folk liker.
ZeZar is BACK Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Skrevet 27. juni 2004 Hmm, skal vel skifte theme ja Og header = banner ? Den skal SEFF skiftes Men det er så sykt mye enklere med Nuke ting, slipper å lære PHP og lage alt det der ... tar tid når man er midt i en mod Takk til Svendsen forresten
PoleCat Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Og header = banner ? Om det er det du kaller det så. Men "header" er det korrekte.
ZeZar is BACK Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Skrevet 28. juni 2004 Vel, noen nye oppdateringer er klare, helt nytt theme Headeren er oppe om ett par timer, eller i morra
GeCcO Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Hvis ikke jeg overså det helt, så savnet jeg info om selve mod'n, hvilket spill det er en mod til, historie, features osv.
ZeZar is BACK Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Skrevet 30. juni 2004 hmm ... thanks Svare deg på det: Banneret viser vel navn? hm ... Headeren om du vil Oppdateres senere i kveld Historie ... Mener du teamet, om du forskjellige civilisasjonene eller?? Features er skrevet, venter litt på feedback fra Forum VIP-ene og resten av teamet, men den er oppe i løpet av morgendagen
GeCcO Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 historie om selve mod teamet er ikke så veldig interesant, men om selve spillet, hva det handler om, skape en historie rundt selve spillet, hvem er vikingene?, hva gjør de?, hvem slåss de mot?, hvorfor slåss de mot dem de slåss mot? I bunn og grunn, få vite hva hele greia dreier seg om Om modteamet osv. skriver dere på firmasiden. eks. her er nettsiden til Innervation Studios (Navy Seals mod'n) hvor du finner firmaprofilen, oversikt over prosjekter osv.
ZeZar is BACK Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Skrevet 1. juli 2004 Har sett den ja Var faktisk LITT aktiv en periode på forumet deres, men det suger. Eller har dere bytta?? Anyway, er litt vanskelig å skrive hva historien handler om, da det er en RTS med 3 forskjellige campaigns. Vi SKAL skrive om Vikinger osv, men det tar sykt lang tid, iomed at det er sykt mye om vikingene. Vi skal jo også skrive om de to andre civene i modden, Indians og Anglo-Saxons (Englishmen) så det tar sin tid FAQ med endel svar er på vei, og features lista, skal si ifra når de er klare
GeCcO Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Ja, sant nok, forumet vårt er lite aktivt fra folk utenfor modteamet vårt. Er heller ikke så mange forumseksjoner til de som ikke er i teamet. Skal se hva jeg kan gjøre med det.
ZeZar is BACK Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Skrevet 1. juli 2004 hehe, thanks Anyway,... features er klart, burde gi deg noe mer å "tygge" på Direkte til feature: http://www.wlclan.net/mod/index.php?name=N...order=1&thold=0 Til mod siden: http://www.wlclan.net/mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå