Wizendraw Skrevet 26. juni 2004 Skrevet 26. juni 2004 Først og fremst: Jeg har ikke bruk for en preken om hvor dårlig CRT er i forhold til LCD! De som har noe sånt å si meg kan heller holde det for seg selv... On topic: Jeg har en 19" CRT-skjerm som jeg kjøpte for ikke lenge siden. link Jeg merket i dag at teksten som stod oppe i høyre hjørne av skjermen var litt uklar, men det er vanskelig å bestemme seg for om den virkelig er det eller ikke. Jeg kan ikke skjønne noen grunn til at det skulle være artifacts der; det eneste jeg har gjort er å sette opp frekvensen fra 60 til 85hz... Men det skjedde ikke noe spes når jeg gjorde det, og windows godkjente det som "modi skjermen kunne vise" (er kanskje ikke lurt å stole 100% på windows, men ). Skjermkortet mitt er et r9800pro, uklokket, kjøpt samtidig med skjermen. Er det noen som vet hva problemet kan være? Er takknemlig for alle svar (unntatt det som står øverst )
HolgerL Skrevet 26. juni 2004 Skrevet 26. juni 2004 (endret) Vel, for det første: er feilen der fremdeles når du skifter til 60 hz igjen? Det burde du ha nevnt i første post. Uansett, det kan være at skjermen blir eller har blitt påvirket av en magnet. Prøv "degauss" i skjermmenyen. Endret 26. juni 2004 av HolgerLudvigsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå