Gå til innhold

Billig Samsung X450 - Bra kjøp?


Anbefalte innlegg

Det var i går kveld jeg satte meg ned forran tv'en, kanalen var Tv2, da jeg så reklamen av Samsung X450 m/tele2 abb. (49kr pr.mnd.)

 

Da tenkte jeg; -dette er sannelig en billig "fest-telefon", mye kvalitet og bra med funksjonalitet, til en billig penge :yes: ! Under tusenlappen for en NY samsung!

- Utrolig!

 

Tele2 (49kr. pr mnd), bindingstid 12 mnd.

Innmelding: 199kr

Frakt: ca.110kr.

Pris for telefonen: 49kr

 

Totalt: kr.946,- :thumbup:

 

(Jeg ser denne telefonen selges uten abb. for cirka 1700kr.)

 

Så spørmålet mitt er:

-Er dette et bra kjøp? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prisen hørtes veldig bra ut da :thumbs:

 

Skal anbefale den til ei vennine som ønsker seg klapp og ikke trenger noe mer enn det denne mobilen har og det med å betale 49 kr i måneden er veldig greit for hu.

 

Jeg er enig i at det kan bli irriterendes at man ikke har ytterskjerm, da må man lukke den opp for å se hvem som ringer og for å se på klokken, om man har fått melding osv osv. Dette er upraktisk :( Men det har helt sikkert hjulpet med på å gjøre denne telefonen så billig, den duger nok til fest-telefon :thumbup:

Lenke til kommentar
det går jo an å skru av "aktiv flipp" osm det heter. Da tar du ikke telefonen når du åpner lokket men du må åpne lokket og så trykke på en knapp.

Ja det er jo kjekkt hvis du helst vil se hvem du prater med før du tar telefonen i fylla ( siden han skulle ha fest telefon). Man må fortsatt åpne den for å sjekke om noen har ringt, om man har fått meldinger og slikt men hvis den bare er ekstratelefon gjør det kanskje ikke noe? :)

Lenke til kommentar

Det er faktisk litt billigere enn du sier ogs, siden Tele2 Mobil 45 koster 45 kr/mnd, og ikke 49 :yes: Det vil si at man må betale 358 kr med en gang, og så 540 kr fordelt på 12 mnd. 540+358=898. Jeg har slått til, og venter på at den skal dukke opp i postkassa :D Men dere andre som vil ha den bør skynde dere, for jeg er tror det er månedstilbud for juni..

 

Grokster: Tele2 har ikke fri innmelding nå, de har det i perioder med spesielle tilbud tror jeg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...