mESA Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Jeg har en ganske god data. Her er specs: AMD 64 3,2ghz 1gb RAM Radeon 9800XT Jeg har testa mange spill, og det ser ut som at jeg ikke får de til slik det skal. Jeg testa Bench'em ALL og farcy, fikk mye dårligere fps enn de med samme pc som meg (spillet går glatt, men det burde gå bedre). Jeg har også testa aquamark, der fikk jeg bare 13000 i score. Jeg bare lurer på om det er noe feil med dataen min. Ja, er det?
ttt Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 har du scanna for virus og spyware (bruk adaware og spybot)
mESA Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Skrevet 25. juni 2004 Jeg har, scanner dataen hver dag. Finner noe ja, men det fjerner jeg. Trur ikke det er det.
brsseb Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Høres ut som mangel på oppdaterte drivere. Sjekk at du har siste grafikkdriverne og chipsetdrivere
tellus Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Du bør også tenke over hva de andre med lik pc har gjort. overklokket ram,cpu,grafikk kort. Er snakk om Enorm forskjell her har man de rette komponentene og noe flax. timings på minne osv.
mESA Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Skrevet 25. juni 2004 (endret) Vet ikke om jeg har siste chipsetdriverene, men når jeg, får 13000poeng i aquamark, og folk med dårligere pc får 30000-40000poeng, da trur jeg det er dataen min. og ikke noe at de har overklokket Endret 25. juni 2004 av MeSa
mESA Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Skrevet 25. juni 2004 Hvor finner man chipsetdrivere da ? (kan ikke huske og ha installert noen slike) Og er det noe feil med dataen? eller er det bare de driverene, skjermkortdriveren er den siste trur jeg ja.
zarion Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 gå på www.ati.com og last ned nyeste skjermkortdriverne dine. Finn ut hvilket hovedkort du har, gå til produsentens hjemmeside og last ned chipsetdrivere derfra. NB : Vær helt sikker på at du har drivere til rett hovedkort før du installerer
mESA Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Skrevet 26. juni 2004 (endret) Jeg er ikke flink til og finne siste driver (laster som oftest ned det første jeg finner) Jeg skal nok lete, men hvis dere har lyst er det bare og hjelpe Hovedkortet jeg har er ASUS K8V (trur ikke det er deluxe, men det er amd64 pcu som passer) Er ikke sikker på om jeg har rett skjermkortdriver, så hvis dere linker meg fram, da kan jeg se om jeg har riktig. (Jeg er kansje litt lat, men jeg vil lete litt seff, men jeg tar som oftest det første jeg finner) Endret 27. juni 2004 av MeSa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå