oeriksen Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Jeg har et MSI K7N2-ILSR hovedkort med AMD XP 2500+ (Barton) prosessor samt 512 MB Twinmos minne. På IDE1 har jeg en Maxtor 40 GB som master. På IDE2 har jeg en Plextor brenner som master og en Pioneer (tror jeg, husker ikke) DVD-spiller som slave. Jeg har forøvrig et ATI Sapphire Radeon 9200SE Atlantis skjermkort (AGP). Nå har det seg sånn at jeg har en Maxtor 80GB vanlig ATA harddisk full av data og en Western Digital 250GB S-ATA som er blank. Jeg kunne tenke meg å ha den Maxtor 80GB vanlig ATA (full av data) på IDE3 (integrert promise fasttrack). Jeg kunne også tenke meg å ha den Western Digital S-ATA på SATA1 (også integrert promise fasttrack). Jeg ønsker IKKE å sette opp noen av disse i noen form for RAID. Er dette mulig? Jeg har hørt folk si det er mulig, men jeg får det ikke til å fungere. Når jeg kobler inn harddiskene og går inn i Promise FastTrack biosen så får jeg beskjed om at den har finne harddiskene. Men når jeg starter Windows XP Professional så er de ikke i Device Manager og ikke i Disk Manager. Jeg har installert de aktuelle drivere (versjon 1.0.0.29). Hvorfor fungerer det ikke? Har noen noe tips? På forhånd hjertelig takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå