Dummie Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Noen som kan hejelpe !!!! Kjøpte 2 nye disker for 2 dager siden SATA 36.gb Raptor og 200GB SATA WESTERN DIGITAL kjører ASUS A7N8X Deluxe Rev 2.0 (oppgradert BIOS "1007") installerte windows på min nye raptor disk, og installerte Windows.... Satt å spillte, slo av maskinen på vanlig måte, men neste gang jeg starta maskinen kom det opp en BLÅ SKJERM!!!!(Jæ### Windows ) der det sto at det var noe galt med "MOUNTABLE_BOOT_DEVICE" vet dette er oppstartsdisken, men det stod at jeg burde skru av Buffering og shadowing i BIOSEN men kan ikke stille på det der. Prøvde å fikse problemet ved å reparere Windows men datt bare ut i et DOS shell. prøvde å innstalere windows på nytt, i innstalasjonen fant windows diskene, men kjente ikke igjen filsystemet... verken på WD raptoren eller 200gig'en Har ikke turt å gjøre mer er redd for å ha mistet alt av info på begge diskene... Noen som har peiling på hva som har skjedd her? Eventuelt hvordan det kan fikses... blir vel ny formatering
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå