Frugy Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Hei Tenkte jeg skulle sette meg ned å spille litt Star Wars Knights of the old republic. Installerte spillet, restartet maskinen og gledet meg til å begynne! Men, da jeg starter spillet kommer det lastebildet opp. Venter i ca et minutt og så avbryter den lastingen av spillet. Ingen feilmeldinger eller noe. Har prøvd å reinstallere, oppdatere drivere til skjermkortet (Saphire Radeon 9800SE) og installere spillet hos en kompis. Hos ham fungerte det helt fint. Begynner å irritere dette her. Noen som har hatt samme problem, eller vet hvordan jeg kan løse problemet? Mvh Frugy
Frugy Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Skrevet 24. juni 2004 Har nå prøvd å installere spillet på en annen kamerat sin maskin, med samme spesifikasjoner som meg. Jeg har en AMD Athlon XP 2400 CPU, MSI Via chipsett på hovedkort, Saphire Radeon 9800SE skjermkort og 512 MB DDR Ram. Spillet fungerer helt fint hos ham (vi har begge Windows XP på maskinen). Begynner virkelig å lure her. Aldri sett et lignende problem under disse omstendighetene.
hwknut Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Har du prøvd å patche spillet? Vet ikke om det funker, men det er verdt et forsøk.
Frugy Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Skrevet 24. juni 2004 Prøvde det, tok bare lengre tid å laste, men det samme skjer.
ttt Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 prøv med gamlare driverer til skjermkortet, kanskje det vil hjelpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå