Gå til innhold

Mediamatch.de og strekkoder


Anbefalte innlegg

Tar jeg feil hvis jeg sier at hver enkelt type CDr og DVDr medie har en unik strekkode?

Kan vi ikke da brke denne for å verifisere at vi har en TY plate i hånda istedenfor å bruke "made in" osv.?

 

hit og velg Taiyo Yuden fra listen "Hersteller", og klikk på "Anzeigen". Jeg er klar over at siden er på tysk, men du trenger ikke være språkforsker for å skjønne hvordan siden fungerer.

 

Du får da en liste ove alle DVD medier som er produsert av TY. På hver enkelt entry står det en EAN eller UPC kode. Dette er tallene som står under strekene i strekkoden, og som identifiserer produktet.

 

Du kan også gå andre veien, ved å taste inn koden fra produktet i feltet under "Hersteller"-listen fra tidligere (Der det står "EAN-/UPC-Code:", ja...) ok klikke på dertil egnet knapp for å få frem en beskrivelse av produktet, og også media ID'en.

 

Hvis vi nå bare kunne få nettbutikkene til å skrive denne koden sammen med produktbeskrivelsen.....

 

Skulle jeg derimot ta feil, så er det bare å overse denne posten.

 

Chaos

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har jeg gjort, men da jeg ikke har så mange forskjellige typer medie, blir liksom ikke testingen fullverdig.

 

Jeg så for meg et typisk senario som Lille Glenn-Nerd står i butikken å skal ha seg nye DVD plater, men vet ikke hva han skal velge, så han ringer kameraten sin, Lille Jon-Ogsånerd, som da går inn på mediamatch.de, puncher inn koden Lille Glen-Nerd leser opp, slik at han vet hva han skal velge.

 

 

Dette må jo bare bli bra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...