wil Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 (endret) på Tirsdag så begynte jeg å høre på et band som het Edguy. sykt bra metal band som gled rett inn i mine ører. hørte sang etter sang, og likte det bedre og bedre. jeg har hatt sangene på pc`en min veldig lenge men har ikke hørt så mye på det. uannsett: jeg hørte plutselig en sang som het Edguy-Hymn. denne sangen synes jeg virket veldig kjent ut. og begynte å tenke på hvor jeg hadde hørt denne før. jeg kom på at jeg hadde hørt den med et trance band en gang (nei jeg liker ikke trance men det var før) men jeg kunne aldri komme på hva bandet het. kan noen hjelpe meg å se hva trance bandet heter? sangen heter som sagt Edguy-Hymn. Håper på mange svar. Endret 24. juni 2004 av wil
praut86 Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Jeg vet fra før av at " DJ Cosmo " har mixer av samme sang (trance sådan). Men det er kanskje ikke den artisten du leter etter.
wil Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Skrevet 24. juni 2004 ok, kan gi en liten strofe fra den sangen. her er reffrenget: Give us this day all that you showed me The power and the glory, till my kingdom comes Give me all the storybook told me The faith and the glory till my kingdom comes den versjonen jeg har er med Edguy-Hymn, men mener å ha hørt den med et annet band.
music-pilot Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Ultravox - Hymn Vet ikke om det var de som hadde originalen, men for meg er d deres versjon som er mest kjent.
wil Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Skrevet 3. juli 2004 ok, men Ultravox sin versjon er den mer trance?
music-pilot Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 ultravox er en gruppe fra 80 tallet, absolutt ikke trance.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå