ccalz Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Jeg sitter med en shuttle ss51g som er testet i hw.no for en stund siden. Kjøpte et 9800 pro kort til den forrige uke men maskinen nekter å starte med det kortet i. Har prøvd kortet på andre maskiner med lik størrelse på strøm forsyningen i tilfelle det skulle være mangel på strøm. Noen som kan hjelpe meg? Sitter med et voodoo5500 som jeg har tvunget inn i shuttlen min så er desperat her!! =\ kan det være at maskinen ikke takler kortet ??
SUiCiDE_COMMANdO Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 har en slik maskin selv, og jeg har ennå ikke klart å få ETT ENESTE agp skjermkort til å fungere som det skal Har prøvd 6 forskjellige Martox kort, samt ett gammelt GeForce kort, og ingen av dem fungerer i denne maskina
ccalz Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Skrevet 28. juni 2004 det er rart, har fått gf4 og voodoo5 til å funke bra i den men ikke 9800 pro, hva slags problem får du da ? nekter maskinen å starte ?
SUiCiDE_COMMANdO Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Maskinen starter, men det virker som om selve skjermkortene ikke får strøm i det hele tatt. F.eks vifta på Matrox Parhelia kortet vil ikke spinne opp o.l.
sm1pea07 Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Har dere skiftet til AGP fra integrert i BIOS da? Eventuelt oppgradert BIOS
SUiCiDE_COMMANdO Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 (endret) joda seff har satt Init Display First=AGP, samt prøvd en hel drøss med andre settings i bios uten at det hjelper Shuttle support står også fast og har ingen løsninger p åproblemet annet enn å prøve flere AGP kort... men det er jo ganske begrenset antall agp kort man har liggende hjemme da Endret 28. juni 2004 av SUiCiDE_COMMANdO
sm1pea07 Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 ok... kanskje det burde vert opprettet en database med hvilke kort som passer de forskjellige barebones...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå