Gå til innhold

Project Wood Case | "Nu blir det liv, rai rai"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, har planer om å ha det i den fargen det er, syns det blir tøffere, kabinettet skal være svart, da tror jeg det blir fetest sånn den er

• 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

Nå var det på tide å vekke liv i tråden igjen, har sommerferie, sommerjobben ferdig (fast jobb tirsdag/torsdag bare) og ingen lettmotorsykkel enda, så jeg har nok av tid på å jobbe

Har ingen bilder, men tror ikke det er vits med bilder der jeg pusser,pusser,pusser og atter pusser

Men ting går fremover, blir ferdig med hdd-holder i plexi imorgen, skal få kjøpt meg litt mere list til plexiglasset og skruer til viftene.

Så imorgen skal jeg få kappet til 3/4 av listen rundt plexiglasset, å den siste vis jeg får kjøpt imorgen

Så venter det med list rundt cd-rom noe jeg tror blir bra, det var alt for nå, bilder kommer i slutten av uken (vis jeg ikke drar på ferie da)

Men bilder kommer så fort dette blir ferdig:

1. List rundt plexi

2. List rundt cd-rom

3. Plexi rundt psu

4. Hull til skruer (må jeg feste viftene)

Neste etter det blir og grunne + lakke mange lag, så er jeg forhåpentlig i boks :D

Skrevet (endret)

Spørs om vi skal på ferie til uken, vis ikke så blir det i midten av uken, kanskje før hvem vet.

EDIT: Blir ikke bilde update til uken, da jeg drar på ferie imorgen

Endret av destroyy
Skrevet (endret)

Lar bildene tale for seg selv, orker ikke skrive så mye, siden jeg har strevd i 30min for å få til thumbnail :no:

Men bildene er klikkbare til større bilder

bak_400.jpg

Laget den til å ha rundt psu som dere ser, så kantene blir litt vekk (de var litt stygge)

bryer_inni_400.jpg

Herfra skal jeg koble til katodene jeg skal ha. Det som er koblet på nå er en ledning fra powerknappen så den knappen må være slått på for å få slå på pc

power_400.jpg

cdrom_400.jpg

Liten plexi bit som jeg måtte feste der så 5.25 holderen ikke fløy fra hverandre der

front_400.jpg

list_400.jpg

Ossen tror dere det blir med å lakke de listene i sølv? (endene skal kappes i 45grader å limes sammen)

bak_psu_400.jpg

inni_psu_400.jpg

topp_400.jpg

Trengte noe til å holde psu litt mere oppe i bakenden

Alt er nå klart (untatt list til cdrom foran og så mangler jeg å kappe til + lage hull til lista (som skal holde på plass plexien) så jeg får festet den, men det kan jeg ta når jeg har lakket

Ris/ros?

SPør vis det er noe

Grunning tar jeg enten til onsdag eller til fredag/lørdag

Endret av destroyy
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...