Ska_tho Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 (endret) Nå har jeg akkurat vært og henta mitt nye HIS x800 PRO kort. Men nøyaktig hva er det jeg må gjøre for å få det nye kortet i bruk? Endret 23. juni 2004 av Thor A
stian999 Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Avinstaller det gamle kortet + driverene til det kortet. Slå av pcen. Ta ut det gamle kortet og sett inn det nye kortet. Slå på pcen og installer driverene. Lykke til
DaWeed Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Få en datakyndig til å sette det inn for deg! Det er ivertfall min anbefaling. Det kortet er dyrt å ødelegge!
FrozenFish Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Ta en titt her i fall du støter på samme problem som meg.
Ska_tho Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Skrevet 23. juni 2004 (endret) *slettet* Endret 23. juni 2004 av Thor A
DaWeed Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 (endret) Hvis du ikke vet hvor skjermkortet står engang, så kommer du med stor sikkerhet til å gjøre noe feil, og kan i verste fall ødelegge kortet ditt. Den mest idiotsikre måten å finne skjermkortet er ivertfall å åpne datamaskina, se hvor skjermkabelen er kobla til og følge dette til kortet innenfor. Endret 23. juni 2004 av DaWeed
Ska_tho Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Skrevet 23. juni 2004 Jeg veit jo selvfølgelig hvor skjermkortet sitter...omformulerer spørsmålet: Hvor finner jeg driveren jeg skal fjerne, og er det kun det som skal fjernes som tilhører det gamle kortet?
viranth Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Husker desverre ikke hele navnet på programmet, men "drivercleaner" eller noe sånt gjør jobben mye enklere og passer dessuten på at man får med "alt" =)
leif_per Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 du avinstallerer driveren ved å gå til: kontrollpanel>system>maskinvare>enhetsbehandling>skjermkort>egenskaper(velg skjermkortet som står i nå) >driver>avinstaller.... lykke til
Ska_tho Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Skrevet 23. juni 2004 Ok...takk for svarene. Dette skal nok gå bra!
Ska_tho Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Skrevet 23. juni 2004 Hehe...men et problem oppsto under installering av programvaren som fulgte med. Jeg har putta inn installasjons-cd`en, og etter en liten stund etter at installasjonen har begnt kommer meldingen "Kan ikke kopiere filen ati3d2ag.dll." Og "Kontroller at disken merket ATI Technologies Inc Innstallation disk (video) er riktig satt inn i stasjonen angitt nedenfor, eller angi hvor filen finnes." Innstallasjons cs`en står i. Så kan noen si hva som er problemet?
Lockedup.net Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Bruk ikke disken, de er ubruklige. Driverdisker er noe man trenkte før internet kom, dvs iallefall før bredbånd kom. Last ned ny driver fra http://www.ati.com
Ska_tho Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Skrevet 23. juni 2004 Du kan vel ikke tilfeldighvis gi meg direkte link til det jeg trenger å laste med?
hce Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Du kan vel ikke tilfeldighvis gi meg direkte link til det jeg trenger å laste med? Trykk her Velg OS, Graphical Driver og RADEON Family. Velg så der det står "Download 1 of 1" litt ned på sia. Synes ikke det var så vanskelig....
notarget Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Du får gi oss resultater hvis du tester det i benchmark programmer Hadde vært moro med bilder også, HIS kort er det ikke mange her som har
The Stig Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Hmm, jeg går utifra at du har fått kortet på plass til nå, men hvis ikke: 1. Fjern driverene til det gammle skjermkortet 2. Skjekk om du har siste DirectX versjon, da dette kan spare deg for mye kluss... 3. Fjern det gammle kortet, sett i det nye...! 4. Skjekk evt i BIOS om AGP hastighet og "RAM apature size" er riktig innstillt. 5. Legg inn drivere. Lykke til! Tror ikke du blir skuffet, har et X800PRO selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå