Gå til innhold

Ta opp alt som skjer på skjermen.


Anbefalte innlegg

Holder på å lage en slags "logo intro" til ett spill som jeg holder på med. Du vet når du starter f.eks Far Cry så når Ubisoft og Crytec logoen dukker opp så er det alltid endel effekter. Det som er problemet er at det er altfor mye grafikk og bevegelse så enkelte steder er det nede i 1-2 fps. Det jeg da har tenkt til er å kjøre hele introen i f.eks 1 fps og ta opp alt som skjer på formen og lagre det som en film (.avi, .mpeg....) Etterpå når filmen er ferdig så kjører jeg filmen i formen bare 20 ganger fortere eller noe.

 

Det jeg lurer på er da om det er noe delphi greier som tar opp alt som skjer på formen og lagrer som ett videoformat? Hvis det ikke er noe som er delphi relatert, er det noe windows program som tar opp alt som skjer på skjermen? Det er det helt sikkert, trenger bare å vite ett bra program.

 

Takker på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for svar. Jeg har funnet ett program som jeg kan bruke som heter Camtasia Studio 2. Veldig bra program. kr1570ffz0r, jeg tenkte også først på noe lignende det du sa. Det å lagre ett .bmp bilde som hvert frame er VELDIG ressurs krevende og tar veldig mye plass.

 

Takker for respons igjen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...