RAM Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 (endret) Jeg har lest en del teorier om hvordan framtiden kan bli hvis teknologien blir stadig mer avansert,- både positive å negative teorier. Er avansert teknologi positivt eller negativt, med tanke på hva som kan sje i framtiden? Noen syspunkter på det? Det finnes mye informasjon om dette på nettet, men dette er den eneste linken jeg husker på i farta: http://www.smaalenene.no/magasinet/article727106.ece EDIT: Det jeg tenkte mest på, var om f.eks. framtidens roboter kommer til å gjøre nytte eller skade (f.eks. at de styrer hverden slik de selv vil.) Endret 23. juni 2004 av RAM
sim Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Å forutsi fremtiden kan være veldig vanskelig. En tegning illustrerer --------------> ----------------------> ---------------------------------> Hva visste folk om datamaskiner på 1920-tallet ? Ingenting. Man kan kanskje forutse noe av teknologifremtiden basert på dagens teknologi, men vi vet jo ikke om det vil komme noe helt nytt, som er like revolusjonerende som datamaskinen var/er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå