SvadaVon Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Skal denne hit? Uansett.. Jeg tenkte at det hadde vært greit med et TV kort, siden jeg skal flytte på hybel, og det fort kan bli litt trangt med både pc og tv... Men hvilket TV kort er best? Så denne testen på din side, og den WinTV 2000 XP Expert edition så ganske fin ut.. Noen som har noen erfaringer med denne, eller noen andre anbefalinger.. Hauppage kort til runt 2000 blir litt for dyrt. Hadde forresten vært greit å kunne programmere opptak...
andesam Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Har det winfast 2000xp kortet. Funker helt fint. Syntes ikke bildet er like bra som på tven (antagelig fordi det er dårlig oppløsning på tven), men nå jeg kobler tven til dataen (og ser på tv på tven via dataen...), så er bildet bra. Det er ogås mulig å sette dataen til å ta opp programmer (med programmvaren som følger med) til alt man kan tenke seg av kodeker. En mulighet (som jeg ikke har prøvd enda) er at man kan spille inn direkte til vcd og dvd (så sant man har en dvd brenner\ cd brenner). Prisen er jo også veldig hyggelig.
MaxCPU Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Noe vesentlig angånde dette TV-kortet, lydoverføring er intern, men går denne "gjennom hovedkortet" slik som CD/DVD/R-spillerene eller må man bruke den interne kabelen koblet til lydkortet for å få lyd. Mitt ganske så dyre M-Audio Revolution 7.1 har nemlig ikke intern AUX!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå