henry14 Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 jeg lurer på hva du må gjøre for å bli bounty hunter og hvor lang tid det tar før du blir det?
Playmaster Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 (endret) For at du skal bli Novice Bounty Hunter må du ha Master Scout,Master Marksman og 50000combat xp.Så er det å få nok XP til 16skillbokser og ha 620apprentice points og så er du Master Bounty Hunter Endret 22. juni 2004 av Playmaster
moesen Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 For at du skal bli Novice Bounty Hunter må du ha Master Scout,Master Marksman og 50000combat xp.Så er det å få nok XP til 16skillbokser og ha 620apprentice points og så er du Master Bounty Hunter Med andre ord; det tar lang tid å bli Bounty Hunter.
Playmaster Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Med andre ord; det tar lang tid å bli Bounty Hunter. Nei,ikke så lang tid å bli Novice hvis du erflink til å "grinde".En uke hvis du spiller og jobber deg oppover effektift (fra Novice Scout/Novice Marksman til Novice BH)
moesen Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Nei,ikke så lang tid å bli Novice hvis du erflink til å "grinde".En uke hvis du spiller og jobber deg oppover effektift (fra Novice Scout/Novice Marksman til Novice BH) Jeg vil ikke kalle meg selv Bounty Hunter annet hvis jeg er nærmest master. Det tar en tid etter min mening. Men stort sett alle elite professions tar sin tid
Xeenon_ Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 (endret) Nei,ikke så lang tid å bli Novice hvis du erflink til å "grinde".En uke hvis du spiller og jobber deg oppover effektift (fra Novice Scout/Novice Marksman til Novice BH) ..men grinding er djevelens verk, husker du [/internal message] Det er ikke så ille å gå og harveste dyr i dathomir og andre steder, og for survival/trapping exp bare vær utafor theed og kast feller på små dyr og fisk Angående marksman, bare få deg armor, buffs, og bein rundt på endor edit: du bør klare det på under ei uke hvis du dedikerer all tid til å grinde deg oppover Endret 23. juni 2004 av orcblood
JRL Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 å grinde xp, altså drepe masse sånn at du kan gå opp i lvl! å BH er en av de tyngste grindene du kan velge, tar veldig lang tid å du sitter igjen med veldig lite når du har blitt master. Tracking droidene funker ikke engang! så du kan ikke hunte jedis heller!
Xeenon_ Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 (endret) damn... første 2x post Endret 25. juni 2004 av orcblood
Xeenon_ Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 (endret) ...de blir fiksa i en av de neste publishes vil jeg tro men SMUGGLER må fikses først! ødelagt profession... som altså jeg bruker på bria Endret 25. juni 2004 av orcblood
JRL Skrevet 26. juni 2004 Skrevet 26. juni 2004 det er veldig mye som må fixes i swg når det gjelder profs! men jedis får all oppmerksomheten og når det blir andres tur så blir det bare å gjøre det dårligere!
JRL Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 hmm, nå skal de fjerne master scout som en nødvendighet for BH! Dette kan gjøre BH veldig farlig for jedis, med dette vekke så kan du være f.eks. BH 4044 og Master TKA! dette vil lett ødelegge en jedi, nesten så jeg angrer på at jeg droppet MBH
FredrikFtw Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 ...de blir fiksa i en av de neste publishes vil jeg tro men SMUGGLER må fikses først! ødelagt profession... som altså jeg bruker på bria smuggler revamp kommer snart, lille wookie.
Phoenix-Hawk Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 (endret) Nå trenger man bare Master Marksman og exploration4 i scout for å bli bh + 50k combat xp. Min digge template blir nå MBH, M Pistoleer, og 1-1-3-0 i medic Speed cappa pistoleer med de-10 eier, jedis skal framover bli drept mye av meg. Endret 10. juli 2004 av Phoenix-Hawk
Xeenon_ Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 (endret) Og med meg som master commando og o444 BH sammen med Phoenix-Hawk = pwnage edit: lille wookiee? er større en deg i hvertfall.. dessuten er jeg ROSA!! :err: Endret 15. juli 2004 av orcblood
Playmaster Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Og med meg som master commando og 4444 BH sammen med Phoenix-Hawk = pwnage edit: lille wookiee? er større en deg i hvertfall.. dessuten er jeg ROSA!! :err: En rosa wookiee
Xeenon_ Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Og med meg som master commando og 4444 BH sammen med Phoenix-Hawk = pwnage edit: lille wookiee? er større en deg i hvertfall.. dessuten er jeg ROSA!! :err: En rosa wookiee damene digger meg i hvertfall
Carl M Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Og med meg som master commando og 4444 BH sammen med Phoenix-Hawk = pwnage edit: lille wookiee? er større en deg i hvertfall.. dessuten er jeg ROSA!! :err: 250sp holder nok ikke til det nei lille rosa wookie
Playmaster Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Og med meg som master commando og 4444 BH sammen med Phoenix-Hawk = pwnage edit: lille wookiee? er større en deg i hvertfall.. dessuten er jeg ROSA!! :err: En rosa wookiee damene digger meg i hvertfall Men du er likevel rosa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå