Gå til innhold

Nybygd pc skrur seg av! hjelp!


twarr

Anbefalte innlegg

hei!

 

bygde nettopp en pc med Asus A7N8X, amd xp 2000+ og samsung pc2700 512 mb ram, radeon 9800 osv.

 

Problemet er at når jeg skrur den på, så starter den på rundy 60*c og når den kommer opp til 77*c, skrur den seg av...

 

Veldig rart problem som jeg ikke har hatt før, har passelig med kjølepasta (artic silver 3) også... har en kabinettvifte rett ved siden av cpu kjøleren, så dette er veldig rart...

 

Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er dette som er farlig. Alle skal bygge PC i dag fordi det er kult.......

Du skal være glad du hadde asus hovedkort. Hadde du hatt et billigere merke (trenger ikke nevne navn) hadde CPUen gått i lufta (asus kjører C.O.P)

 

Kanskje du neste gang skal få noen som kan bygge PC til å sette den sammen.

 

Hvordan klarte du å sette cpu vifta feil vei???? Den passer kun en vei (se etter frest spor i kjøleribba).....

Lenke til kommentar
Det er dette som er farlig. Alle skal bygge PC i dag fordi det er kult.......

Du skal være glad du hadde asus hovedkort. Hadde du hatt et billigere merke (trenger ikke nevne navn) hadde CPUen gått i lufta (asus kjører C.O.P)

 

Kanskje du neste gang skal få noen som kan bygge PC til å sette den sammen.

 

Hvordan klarte du å sette cpu vifta feil vei???? Den passer kun en vei (se etter frest spor i kjøleribba).....

Tror at han meinte at vifta blåste ut ikke in på ribba ... :hmm:

Lenke til kommentar
Det er dette som er farlig. Alle skal bygge PC i dag fordi det er kult.......

Du skal være glad du hadde asus hovedkort. Hadde du hatt et billigere merke (trenger ikke nevne navn) hadde CPUen gått i lufta (asus kjører C.O.P)

 

Kanskje du neste gang skal få noen som kan bygge PC til å sette den sammen.

 

Hvordan klarte du å sette cpu vifta feil vei???? Den passer kun en vei (se etter frest spor i kjøleribba).....

IKKE vær en viktigper her!

Jeg har bygd 15-20 pc'er, uten NOEN problem.

OG, det var en silent viking, som JO, KAN settes BEGGE veier.

 

Tror ikke jeg trenger noen til å bygge pc du, så du trenger ikke å være en viktigper som tror du er bedre enn meg/andre.

Lenke til kommentar
så du hadde ikke satt vifta feil vei, du hadde satt strømledningen til vifta feil vei? :)

Jeg KAN å bygge pc'er, har IKKE gjort det der.

Jeg spurte på forumet her for jeg trodde det var noen seriøse som ville svare, ikke noen som tror jeg er en ny "newbie" pc-bygger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...