Gå til innhold

EGS 553 - Noen som har erfaringer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min heter vel 551 tror jeg...? :)

Helt sikkert noen som har. Den er jo ikke ulik 551, og den er jeg iallefall meget fornøyd med. Fungerer glimrende i alle litt eldre spill som ikke er krevende (q3, halflife/counterstrike, starcraft, warcraft3, need for speed osv...), støyer ikke så mye, men litt (skal sende den inn til multicom nå som jeg er ferdig med studiesemesteret for å få den mer støysvak), helt ok batteritid, men ikke så bra som de beste "centrino-pc-ene" og den føles veldig robust. 2,8 kilo veier min iallefall, helt ok størrelse i forhold til hardware og pris.

 

meget fornøyd :)

Lenke til kommentar

Jeg lurer også på hvordan 553 er.

Vurderer å kjøpe denne: G553 C1600 15" 60GB 512MB WLAN CDRW/DVD

og vil gjerne vite hvordan den er.

 

Har lest på dinside om 556 at den hadde noen problemer med viftestøy og dårlig tastatur. Vet noen om det er samme dårlige eller forhåpentligvis bedre varianten som er på 553?

 

en test her på barbara av 551 sa at de hadde problemer med WLAN'en på testmaskina. Vet noen hvilken variant av WLAN det er i 553?

 

Vet noen hvor mye den faktisk bråker?

Jeg plages ganske mye av støy (blir gal av lysstoffrørene i lampene på lesesalen min) og vil ha en som er stille...

Men så er jeg ikke rik heller, så jeg vil ha en laptop i denne prisklassen (rundt 10k)

 

Jeg har ikke som mål å spille spill på den, så det er ikke det viktige for meg, men hva klarer egentlig kortet? Civ3 og warcraft eller bare tetris? :roll:

 

Alt av erfaringer er av interesse...

 

eller forslag til alternative laptop'er i samme (eller lavere) prisklasse.

 

idi :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...