Rune69 Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Hei, sitter med en maskin i et nettverk. Brukeren bruker Office 2000. I Outlook 2000 (Sp-3) kommer det etter en viss tid opp en feilmelding a la virus-svchost-saken som eksisterte tidligere (husker ikke navnet) hvor en liten grå boks sier noe slikt som at "Outlook har generelt en feil og vil bli lukket". Ignorerer man boksen lukkes Outlook automatisk. Jeg har kjørt Scanpst på pst-fila og den finner ingen feil. Hva kan jeg gjøre next? Det er kun 1 bruker i nettverket som har dette problemet.
wil Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 er vel sikkert maskina til denne brukeren da som har dette problemet. kan jo enten prøve å gjenopprette maskina til et tidligere tidspunkt. (hvis denne brukeren har XP) ellers kan du jo prøve å formatere, men dette er vel kanskje ikke så aktuelt.
Rune69 Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Skrevet 19. juni 2004 Høres vel drøyt ut å formatere når det bare er Outlook som har feilen. Klart jeg kan avinstallere hele Office-pakka og reinstallere, men er nå også litt interessert i å høre om noen andre har vært borti i en slik feil eller kan gi gode råd som ikke innebærer totalbarbering av pc'en...
Rune69 Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Skrevet 20. juni 2004 Er det virkelig ingen andre som har vært borti denne feilen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå