So|o Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 (endret) Internet Explorer åpner filmer i Media Player 6.4 Har Mediaplayer 9 på maskinen Skjønner ikke hvorfor dette plutselig har skjedd Noen som vet hva som er problemet? Endret 19. juni 2004 av asdfgh
So|o Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Skrevet 19. juni 2004 Jeg har visst også samme problem i Firefox 0.9 Skjønner ikke hvorfor det plutselig har blitt sånn.. Alt funka fint tidligere i dag
OBServer Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 (endret) Alt funka fint tidligere i dag Spør du meg, så hadde du et problem tidligere i dag, men nå har det løst seg selv... (Har aldri likt mediaplayer 9 o.l.) Mulige løsninger på "problemet": Finn en fil av samme type og høyreklikk. Velg så "åpne med", finn ønsket program og huk av for "alltid bruk dette programmet" (eller hva nå disse to tingene heter på norsk). En annen mulighet er å sette de assosierte filtypene i begge programmene. Altså hvilke filtyper/formater hvert enkelt program skal åpne som standard. Finner dette i "Egenskaper"->"formater/filtyper" eller noe. Endret 19. juni 2004 av OBServer
So|o Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Skrevet 19. juni 2004 Alt funka fint tidligere i dag Spør du meg, så hadde du et problem tidligere i dag, men nå har det løst seg selv... (Har aldri likt mediaplayer 9 o.l.) Mulige løsninger på "problemet": Finn en fil av samme type og høyreklikk. Velg så "åpne med", finn ønsket program og huk av for "alltid bruk dette programmet" (eller hva nå disse to tingene heter på norsk). En annen mulighet er å sette de assosierte filtypene i begge programmene. Altså hvilke filtyper/formater hvert enkelt program skal åpne som standard. Finner dette i "Egenskaper"->"formater/filtyper" eller noe. Takk for tipset.. det endte opp med at jeg brukte "system restore" i XP. Nå er alt som før igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå