Gå til innhold

Kule i armleddet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg ikke en av de store musene som jeg kan hvile hele hånda på, så etter noen dager med intensiv gaming så dukker det opp en "kule".

Noen som har en kur mot det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAA...har du kanskje prøvd Hjemmets Lege eller no sånt? Allers osv. Dette er et spill-forum. Man driter vel i om man har fått en liten kul her og der...?! ;D

Skrevet

Det kan vaere en muskel-knute det er snakk om her.

Slike oppstaar ved belastende, knytende muskelbruk i senerike muskler.

Behandling: :grin: ...og dette er faktisk sant ...legen ber deg legge haanda paa et bord, og feste blikket paa den derre tavla med bokstaver som man sjekker synet med, og lese bokstavene sakte...

...saa daeljer han til muskel-knuten med en stor hammer.

:grin: - fakta ****.

Skrevet

Quote:

On 2002-04-17 16:28, DrDoogie skrev:

Det kan vaere en muskel-knute det er snakk om her.

Slike oppstaar ved belastende, knytende muskelbruk i senerike muskler.

Behandling:
:grin:
...og dette er faktisk sant ...legen ber deg legge haanda paa et bord, og feste blikket paa den derre tavla med bokstaver som man sjekker synet med, og lese bokstavene sakte...

...saa daeljer han til muskel-knuten med en stor hammer.

:grin:
- fakta ****.

:lol: lol :lol:

Skrevet

Den beste måten å løse opp en muskelknute er ikke å denge den med hammer. Det beste er å massere den, kanskje trykke hardt på den, men ikke slå.

Skrevet

En sånn liten knute midt på håndleddet på en måte, altså i tillegg til den ytterst. Jeg hadde en sånn en når jeg var liten, husker ikke hvorfor, men det er mulig det var på grunn av overdreven PC-spilling. Det kan også ha vært en håndball skade. Husker heller ikke hvordan jeg ble kvitt den.

Skrevet

er vel heller mer sannsynlig at du har råna så mye rundt med musa at du har fått DE musklene av det!

det er vel sikkert noe å gå rundt å sjekke damer på byen med!

"sjekk DE muskla jeg har fått av å bruke musa (ikke DEN musa)"

Skrevet

er vel heller mer sannsynlig at du har råna så mye rundt med musa at du har fått DE musklene av det!

det er vel sikkert noe å gå rundt å sjekke damer på byen med!

"sjekk DE muskla jeg har fått av å bruke musa (og nei, ikke DEN musa)"

Skrevet

Eller kanskje du har fått dem muskla av å se på for mye porr. Nåvel.

Vil ikke det lureste være å kjøpe ei bedre mus, så gir sikkert svineriet seg etterhvert... (for nei, jeg tror ikke no særlig på å å spille mindre.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...