Gå til innhold

Skal jeg kjøpe N-gage? ..eller?


Anbefalte innlegg

Er nokia n gage vært prisen. Er det en virkelig bra mobil??

Den høres kult ut da med mp3 spiller, radio og spill konsol men finnes det andre kule ungdoms mobiler??
-hørt at det skal komme ut en ny N gage mobil, kommer den til å bli bedre?


Hei noen som har n gage eller noen andre mob. som kan gi tips :w00t: :thumbup: ???
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klarer du å leve med tastene og formen/designet så er ngage en meget god telefon med bla: blåtann, Symbian OS, minnekort, mp3, radio, stor og god skjerm. Denne telefonen har pga. symbian en god del til felles med langt dyrere mobiler som 6600, sx1, 3650/3660 med mere...

 

Et meget godt kjøp egentlig!

 

En telefon som jeg klarer å anbefale, ikke minst pga. prisen.

-

Den nye ngage'n har kommet, den heter QD. Den har fått visse forbedringer som fks. hotswap med mere, men de har samtidelig gjort den ENDA billigere ved å fjerne mp3 og radio... Så egentlig er det bedre å kjøpe den "gode gamle" ngagen.

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
nei :devil:

Dine useriøse innlegg begynner å gå meg på nervene snart.

 

N-Gage er et bra kjøp til en billig penge. Nesten det eneste man ikke får med er kamera. Mp3 spilleren og radioen funker bra og man må ikke snakke sidelengs i den. Går ikke så fort å skrive med den, men etterhvert skriver man passe fort med en hånd.

Ulempene jeg ser er at man nesten alltid må holde den i begge hendene, at C knappen er på andre sida av der tallene er. Problematisk når man skal viske vekk i en sms.

Lenke til kommentar
nei                          :devil:

Dine useriøse innlegg begynner å gå meg på nervene snart.

 

N-Gage er et bra kjøp til en billig penge. Nesten det eneste man ikke får med er kamera. Mp3 spilleren og radioen funker bra og man må ikke snakke sidelengs i den. Går ikke så fort å skrive med den, men etterhvert skriver man passe fort med en hånd.

Ulempene jeg ser er at man nesten alltid må holde den i begge hendene, at C knappen er på andre sida av der tallene er. Problematisk når man skal viske vekk i en sms.

jeg trodde det sto noe annet..... :cry: (jeg var litt blonde) :wee:

 

(( :w00t::thumbup: 100 inlegg :thumbup::w00t: ))

Endret av siriofstad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...