Gå til innhold

Hvilket Final Fantasy likte du best?


Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Høres ut som Xanitra bare har mageproblemer. :p

Og så gi Final Fantasy IX skylden. :ermm:

Ja, vi har alle våre meninger. Du har din mening du også.

Og at du blir provosert av at jeg spyr av FInal Fantasy IX får bli ditt problem.

Jeg skulle faktisk like å se deg spy av det spillet.. Seriøst

 

Vi lever i en verden for folk overdramatiserer og overdriver "noe helt inn i helvete!"

 

Why?

Lenke til kommentar

Final Fantasy IX hadde dårligst system, dårlige characters, dårlig historie, og faktisk dårligere grafikk enn forgjengeren (er det mulig? :roll: ), det er noen av grunnene til at ikke alle liker FFIX, så slutt å syt, og aksepter at ikke alle liker de samme spillene som dere.

Jeg takler ikke Warcraft 3 eller CounterStrike, men dere ser ikke meg bitche rundt om det.

Lenke til kommentar
Final Fantasy IX hadde dårligst system, dårlige characters, dårlig historie, og faktisk dårligere grafikk enn forgjengeren (er det mulig? :roll: ), det er noen av grunnene til at ikke alle liker FFIX, så slutt å syt, og aksepter at ikke alle liker de samme spillene som dere.

Jeg takler ikke Warcraft 3 eller CounterStrike, men dere ser ikke meg bitche rundt om det.

Aksepterer at du ikke liker Final Fantasy IX. Uansett ikke noe jeg kan gjøre med det så.

Men jeg skjønner det ikke helt da... :dontgetit:

Dårligere grafikk enn forgjengeren? Vel....ikke dårligere. Ganske lik vil jeg nå si.

(Husk at FF8 og FF9 ble utviklet samtidig)

Dårlig system? Vel, smaken er som baken da...så der kan jeg ikke protestere noe

Dårlige characters? Eh, hovedpersonen, Zidane, er muligens ganske spesiell siden han har hale og ligner en ape, men så har du nå Steiner som er rimelig kul, Freya som er en av FF-historiens kuleste Dragoons. Og Vivi Ornitier som om mulig er en av de kuleste personene av alle FF-spill.

Dersom det er Eiko Carol eller Quina du sikter til med dårlige characters så skal jeg saktens være enig

Så svar meg da, Slayer of Minds, hvilke characters i FF-serien er dine favoritter egentlig?

Dårlig historie? Ehm, synes nå historien var ganske bra jeg da, ikke den beste jeg har sett, men likevel.

 

Men gidder ikke bråke mer med det her jeg. Du liker ikke Final Fantasy IX, og jeg liker Final Fantasy IX. Saken er grei.

Lenke til kommentar

Ok, skal inrømme at Steiner var ganske kul.

Men de characterene jeg liker best er:

FFVII: Aeris, Cloud, Sephiroth, Barret, Tifa, VINCENT!!!!, yuffie, og resten av gjengen :p

 

FFVIII: Squall, Seifer (Han er RÅ!), Zell, Rinoa, Biggs og Wedge, GF Odin, GF Bahamut, GF DoomTrain! sjeeef summon :love: +flere andre som jeg ikke gidder ramse opp...

 

FFIX: Steiner

 

FFX: Auron, og hu der Black Magen, husker ikke navnet... :blush:

Lenke til kommentar

Hun heter Lulu

 

Auron er jeg veldig enig i. Han er utrolig kul da.

 

Ser at du er veldig fan av FF VII, og det er bra. Min favoritt også.

Men at du ikke liker Vivi...litt en gang, det skjønner jeg meg ikke noe på.

I kamp så er jo kombinasjonen Steiner+Vivi helt genial med Magical Sword på Steiner.

Lenke til kommentar

Hehe, joa, set mange fæle navn. Pleier ikke rename folk, men har renamet hovedpersonen i FFVII og tifa, Vivi i FFIX og Ingen i FFX tror jeg. Så renamer ikke så ille, værre med kompisen min da; kalte dem for "IDIOT", "STYGG" osv.... Og en kalt'n for han derre typen i Star wars, han, han derre roboten som reparer stjerneskip og sånn, JA, R2D2! :p

Lenke til kommentar
Final fantasy VII er utn tvil best!! har hørt rykter om en remake??

De ryktene bør tas med flere klyper salt. Uansett, nå er det Advent Children som står i fokus nå.

  • FFVII - En fantastisk og gripende histore. Setter følelsene i sving.
  • FFVIII - Likte spillet godt, men det ble en litt for surrealistisk slutt.
  • FFIX - Originalt.

Endret av Zaeira
Lenke til kommentar

Hmm... det er et heftig spørsmål ..

 

 

7'ern var det beste spillet... men 9'ern hadde den historien hvor jeg brød med mest om karakterene osv. 8 var en stor tabbe.. GF sekvensene var så lange at jeg satt og leste hele bøker mens jeg kom meg gjennom det spillet, man kom langt på en GF sekvens eller to...

 

X... well... man kan si mye om X... for kort.. altfor kort, for lite historie, for lite å gjøre.. for kort... X-2 var enda kortere.. Dresspheres var nesten interessant, men heh... fascinasjonen varte ikke lenge nok....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...