Gå til innhold

Grafikk kort til bærbare pc`er?


Anbefalte innlegg

Lurte litt på skilnaden på dei ulike grafikk korta som finnast til bærbare.

 

Har forstått det slik at ATI mobility FireGL T2 er det beste (og dyraste?) kortet når det gjelder jobbing med t.d. tunge Adobe programmer.

Men kva er alternativet?

Eg ser nemleg at dei maskinene som har dette kortet blir for dyre for meg når eg puttar på alt anna eg vil ha, så kva er det nest beste? Og tredje beste? :hmm:

 

Kva er skilnaden på t.d ATI Radeon 9600 og 9700? Evt. nvida geforce kortene?

 

Mitt bruksområdet blir nok veldig bredt. Både spel, 3D, animasjon produksjon, Adobe programmer, vanleg tekstbehandling, DVD film, bildebehandling, webside produksjon osv.

 

Og har forstått såpass at grafikk kortene er svært viktig, men er ein liten smule forvirra over alle dei ulike korta som finnast... :scared:

 

Håper dere kan hjelpe meg litt med å forstå det bedre... :cry:

Endret av Ann-kristin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Velger du ATI 9700 128Mb har du det beste generelle grafikk-kortet for bærbare pc'er idag. Også Apple bruker dette kortet i sine maskiner. ATI 9600 var vel det forrige toppkortet, slik at alle gikk og ventet på maskiner som skulle dukke opp med ATI 9700, og gikk ukritisk etter dette. Nå kan man vel fremdeles også klare seg med ATI 9600, men etter hvert som hardwaren klarer oppgavene bedre, øker kravet i applikasjonene, slik at en gjerne kan si at man er inne i en ond sirkel.

Her er kanskje Apple noe bedre slik at Deres produkter har en litt lengre livssyklus, og Apple er samtidig pådriver for mange av de beste teknologiske løsningene.

Det er slik innen PC verdenen at hvis man venter litt til dukker det opp nye og bedre produkter hele tiden. Derfor kan det alltid svare seg å vente med å kjøpe til behovet absolutt melder seg. Da har en et bedre produkt innen rekkevidde.

ATI Fire GL2 128Mb er ikke generellt det beste grafikk-kortet, men har sin styrke i at det er sertifisert med drivere for tunge grafiske applikasjoner på et profesjonelt nivå. Det er jo slett ikke nødvendig. Beklager at det er blitt feilvinklet.

Lenke til kommentar

Takker for oppklaringa. :p

 

Men lurte på ein liten ting til.

Har kikka på Asus M6N, den med DVDRW +/- Combo

( Link ) Og likar godt det eg ser. (bortsett frå prisen då....men,men...)

Men denne maskina har 64MB ATI Mobility Radeon 9700, utifrå det eg no har "lært" her på forum, så burde eg ha hatt 128mb... Eller vil dette kortet vere bra nok likevel?

 

Dette er då den første maskina eg har funne med lav vekt (2,6kg), 9700 kortet, widescreen, dvd +/- brenner, passeleg rask harddisk (60GB 5400rpm) og god batterilevetid (ca 5,5timar visstnok...), og då er eg villig til å legge i LITT meir enn eg egentleg har råd til (særleg sidan utsjånaden ikkje var så verst også...)....ja om den duger med det grafikk kortet, då...

 

Ville eit 128mb ATI radeon 9600 kort vore bedre? :hmm:

 

Forøvrig har eg ikkje visst at Asus laga bærbare før eg plutseleg fant ei annonse i eit blad.....så er jo litt på gyngandes grunn her med tanke på kvaliteten på maskinene...

Lenke til kommentar

Forskjellen i ren ytelse på ATI9700 med 64Mb eller 128Mb er innen +/- 5% så vidt jeg vet. Det er ikke all verden. En vil få igjen endel i bedre batterilevetid. Asus M6N har støtte for DirectX 9, det følger grafikk-kortet. Det er en ren Centrino og bruker korrekt 855PM chipset for grafikkkortet. Asus har virkelig en bra skjerm som et alternativ WSXGA+, vær obs på at noen selger den med WXGA! Vekten er jo superbra med alt utstyret og denne skjermen. Batterilevetiden likedan.

ASUS har laget bærbare PC'er i noen år nå. Til å begynne med fikk de noen nedlatende kommentarer som at de helst burde holdt seg til å produsere hovedkort, men slike kommentarer er det slutt på.

Det er en av fabrikantene som klarer å pakke mest inn i en bærbar og lage en fin helhet med alt innebygget. :thumbup:

Jeg har ingen skrupler med å anbefale denne.

 

Her er en link som viser hvilke alternativ som blir levert fra fabrikk:

Asus (Global)

 

Her er en link til Norsk leverandør som tilbyr WSXGA+ skjerm: QUAD men her leveres med ATI 9600. Det blir jo et puslespill å få alt til å klaffe (red) M6 serien leveres med bare 64Mb (enten ATI 9600 eller 9700). Det siste kortet i en serie er alltid det beste, det er ikke kun med tanke på størrelse på minnet, men kompabilitet med DirectX, drivere o.a.

 

redigert: linker pluss skrivefeil

Endret av brainware
Lenke til kommentar

Hmm....hadde ikkje lagt merke til den skilnaden i skjermen...(takker for opplysninga!)

Søren, då.. :cry: ..kva ville du ha gjort? Gått for 9700 skjermkortet eller WSXGA+ skjermen? Her må eg nemleg melde pass... :green:

 

Er det VELDIG stor skilnad i dei to skjermane? Prismessig ligger desse to butikkane nesten likt (på denne maskina)... :hmm:

 

(la forresten merke til at den maskina du linka til var rimelegare....kvifor det tru? For den har då dvd brennar den også...?)*skal inn igjen og sjekke spec.

 

*Heisan! Oppdaga ein litt artig ting her...Quad har samme besøksadresse som H. Ødegaard AS, faktisk er Quad si besøksadresse:

Besøksadresse:

H. Ødegaard AS

Grensesvingen 7

0661 OSLO

Åpningstid: 08.00 - 16.00

Då kan eg gjerne spare meg for å sende mail til Quad, sidan eg alt har sendt ein "utspørrarmail" til H. Ødegaard AS...*

Endret av Ann-kristin
Lenke til kommentar

Eg ville sendt en mail og bedt om den konfigurasjonen som eg ville ha. Og når denne vart tilgjengelig?

 

I mellomtida ville eg søkt etter fleire leverandørar til ASUS i Norge.

 

Når det gjeld Quad har dei fått bra kritikk for kundebehandling og levering, men er en av de mindre nettbutikkene. Nytt for meg at dei held til på samme adresse som H. Ødegaard & Co, men ta ikkje for gitt at det er samme firma. Dei kan nok samarbeide om lager, import og vidare, det er nok mykje slik samarbeid i Norge.

Eg veit som sagt ingen ting her. Quad ser ut til å vere rimelegast slik at eg ville kontakta dei også med forespørsel om ATI9700 kortet / WSXGA+ skjermen/DVD-brennar.

 

Når det gjeld skjermen er SXGA+ mykje betre enn XGA, skal ein bruke den til grafikk/video bør ein ha SXGA+. Mykje av dette forholdet går igjen i Wideformatet, derfor bør nok du satse på WSXGA+. Grafikk-kortet derimot treng det ikkje vere så stor skilnad på. ATI9600 ligg nok mykje nærare ATI9700 i ytelse enn ein trudde på førehand. Men igjen dersom du skal bruke den spesielt til grafikk/video ville eg hatt det beste her, du får også ein reduksjon i ytelsen med henblikk på at det er 64Mb RAM utgaven.

 

Ein ser frå den heimesida til ASUS at PC'en også kan leveras med "Dothan" prosessor som arbeider mykje raskare enn den gamle Pentium M, og har også dobbel så stor L2 cache - 2Mb. Front Side Bus er den same 400Mhz. Det er ein

viktig oppgradering til ditt bruk. Det vert muleg å oppgradere sjøl ved å skifte prosessoren, men kanskje lurare å vente. Kan hende H. Ødegaard kan levere denne snart, men då fyk vel prisen i veret !

 

Ein annan ting. Du har tidligare sagt at du skal studere, og då har du krav på studentrabatt, det fins fleire leverandørar som har eit slikt tilbod. Derfor bør du undersøkje med www.datateam.no om du kan få det. Eg veit at ibm R50p og T41P som er toppmodellar, R50P med ATI Fire GL2 128Mb grafisk arbeidsstasjon, seljes med stor rabatt til studentar slik at det kjem ned i det prisleiet du bevegar deg inn mot no. (IBM som er toppspekka er i utgangspunktet veldig dyre).

Endret av brainware
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...