The_Real_Ares Skrevet 13. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Har ADSL 712/128 fra Bluecom. Har akkurat (før dette problemet oppsto) installert og deretter avinstallert nettverkstjenesten til Protowall. Siden fredag 11/6 har jeg hatt problemer med at maskinen ikke får data inn, dvs den sender pakker, men mottar ingen pakker. Problemet vedvarer helt til jeg velger å reparere nettverkskortet (er en funksjon i xp, vet ikke helt hva den gjør for noe). Dette skjedde mange ganger på fredag, registrerte det ikke på lørdag, men det har skjedd igjen nå i dag (søndag). Lurer på om noen med Bluecom ADSL har opplevd det samme, eventuelt noen andre med leverandør som benytter seg av Telenor sitt nett. Jeg vet ikke om det er Protowall, Bluecom, Telenor eller noe annet som er problemet. Er det forresten noen som har noen gode tips om feilsøkingsverktøy man kan bruke? Endret 13. juni 2004 av The_Real_Ares Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå