Lucas Skrevet 13. juni 2004 Skrevet 13. juni 2004 (endret) Når jeg har instalert steam og den skal begynne å update seg selv, når den kommer på 26% lukker alt med steam å gjøre seg automatisk ! HJELP ! noen som kan gi meg en install fil som virker ? NYTT PROBLEM Når Steam skal sende meg en såkalt validation code ! men får den jo ikke ! har ventet 15min nå og de står at den er sendt og skal få den iløpet av få minutter, men hvor i alle dager er den ?? Endret 13. juni 2004 av Lucas
ace_ventuora Skrevet 13. juni 2004 Skrevet 13. juni 2004 (endret) http://download.boomtown.net/en_uk/article...=download_steam Logg inn med: ace_ventuora passord: hardware så slipper du spam Endret 13. juni 2004 av ace_ventuora
Lucas Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Skrevet 13. juni 2004 YAY DET GIKK NÅ ! før så fikk jeg en feilmelding ! TUSEN TAKK !
ASDASDKL2131 Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Prøv å slett clientregistry.blob filen neste gang.. Hjelper ofte. Og når det gjelder mail så kan det ta litt tid enkelte ganger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå