Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

hva trenger jeg til trådløst nettverk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som topic sier ønsker jeg et trådløst nettverk som må kunne sende gjennom gulv (Tregulv) det er ikke mer enn ca. 10 meter mellom PC`ene. Har tenkt på denne basestasjonen Asus Spacelink WL-500G Men hva må han ha i andre enden? :blush: Holder det med noe sånt? Jeg vil selvsagt ha det billigst mulig :green: Hvis noen har et bedre forslag, så bare fyr løs ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv trådløstnettverk hjemme som fungerer glitrende. Du trenger ikke mer utstyr enn det du har nevndt i artikkelen. Etter min erfaring vil dette fungere bra.

Skrevet

Bare husk at du kan få problemer med å bruke linja hvis han bruker den mye til nedlastning osv. Hvis du da ikke installerer et begrensningsprogram.

Skrevet
Bare husk at du kan få problemer med å bruke linja hvis han bruker den mye til nedlastning osv. Hvis du da ikke installerer et begrensningsprogram.

Kan du anbefale noen begrensningsprog.? Vil ikke at han "stikker av" med hele linjen på DC++, når jeg for. eks. skal spille BFV online :roll:

Skrevet

Hei

Aller høfligst mener jeg at man skal være skeptisk til å ha Internett linjen sin tilgjengelig for andre.

Forøvrig er en router med brannmur og Filter! ikke å forakte, her kan legges inn både META og URL filter i de bedre og sågar IP`er

Tenker bare på det juridiske her for din del.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...