simenss Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 (endret) Jeg bruker Photoshop CS men har et stort problem. Når jeg redigerer bilder er de alltid mye mørkere enn de egentlig er. Altså når jeg har et bilde på "scenen" i Photoshop, så er bildet veldig mørkt. Men når jeg lagrer det blir det normalt lyst. Hvis jeg f.eks. kopierer et bilde rett fra internett inn i Photoshop, blir bildet mye mørkere enn det som ligger på internett. Men når jeg lagrer det, får det tilbake sitt normale lys. Dette er som mange kanskje skjønner veldig vanskelig å forholde seg til Noen som har et godt råd? Endret 14. juni 2004 av simenss
Format71 Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Det kan kanskje være ville settinger i Color settings på edit menyen? -Vegar
simenss Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Skrevet 14. juni 2004 (endret) Det kan kanskje være ville settinger i Color settings på edit menyen? -Vegar Har vært der, men det er gresk for meg Fant det ut! Når jeg laget et nytt document måtte jeg velge "Don't Color Mange this Document" Endret 14. juni 2004 av simenss
PoleCat Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Du bruker sikkert "feil" fargeprofil. Mer detaljert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå