Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ustabil tilkobling til battle.net (starcraft)


Anbefalte innlegg

Hallo,

jeg har ADSL delta 2000 linje fra nextgentel. Nå forleden begynte jeg å spille Starcraft igjen, på internett. Når jeg spiller er det ofte at jeg lagger, får ikke lastet ned mappene som trengs, og dropper ofte (connection lost) fra spillet. Jeg lagger i hvert ENESTE game jeg er med i, noe som gjør at jeg blir bannet bare noen ser meg :( Syntes dette er veldig frustrerende når jeg ikke vet hva som er feil.

 

Jeg har tidligere spilt WC3 og Diablo 2 på battle.net og det gikk helt fint uten noen problemer.

 

Vil gjerne vite om noen andre har det samme problemet, og hva selve problemet er, internett her går perfekt, men det er SC som er problemet. Lurer på om det har noe med nett porter å gjøre. Vanskelig å si, jeg har ingen FW (bare en som er innebygd i ruteren, og den er skrudd av).

Takker for alle svar.

Endret av Ozzy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har AKKURAt samme problemet!

har selv charlie fra NGT, og SC lagger som bare det hvert eneste game.

Men, som du sa, alle andre spill fungerer helt fint...har rundt 20 ping på battlefield,

så jeg har også lurt på om det ikke har noe med portene å gjøre. kan være noe der.

Hvis noen har svaret på dette problemet ville det vært utrolig bra.

Lenke til kommentar
Minner også om å sørge for å åpne TCP/UDP port 4000.

Port 6112 TCP/UDP er den eneste porten man trenger å åpne for å spille Diablo II, StarCraft, Warcraft II og Warcraft III over Battle.net. Port 4000 TCP/UDP trenger man bare å åpne dersom man skal spille Diablo II over Open Battle.net.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...