leddja Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 (endret) jeg kan ikke spille spill i 800x600 oppløsning med powerstrip(bruker det som refreshfix) Skjermen blir akkurat som om det ligger en mobil atme den som ringer.. Skjermen flimrer bare.. (dette skjer bare i spill) 1024 oppløsning funker helt normalt med powerstripp , så jeg lurer på hva som er galt? noen som vet? skjermen tåler 120hz på 1024x768. så da skulle det jo ikke være no problem? eller hva? har en samsung syncMaster 959nf og et asus gforceFX5900kort... TRENGER HJELP! ## Topic redigert av moderator. "HIELP!!!!"¤ emner skal vi ikke ha på forumet. Det sier ingenting om ##thva threaden inneholder. ### Endret 12. juni 2004 av B|Real
adyton Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 mener å huske at det kan bli krøll med for høye refreshrates selv om skjermen støtter de. Sett 800*600 på 90Hz det holder i massevis. Og brøv da
Traxco Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 ja.kan være at du må sette ned hz på skjermen høyreklikk på skriveboret/egenskaper/innstillinger/avansert/ kort/vis alle modi.. der ser du alle hz din skjerm støtter i forskjellige oppløsinger
[BiGG] Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 Ikke bruk powerstrip,bruk hz låsen i instillingene til skjermkortet. funker fint btw, ## Topic redigert av moderator. "HIELP!!!!"¤ emner skal vi ikke ha på forumet. Det sier ingenting om ##thva threaden inneholder. ### <--LOL!
Cowboystrekk Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 eventuelt kan du bruke reforce som låser hz til høyest mulige på alle oppløsninger, funker bra hos meg ihvertfall!
leddja Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Skrevet 18. juni 2004 takk [bIGG] det hjalp.. alle de andre svaren hjalp ingeting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå