Gå til innhold

Hvor mange releasedatoer finnes til GTA3 for pc?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det ligger på bakrommet i butikken der jeg jobber når jeg kommer dit etterpå, ihvertfall ifølge leverandøren. Hvis det gjør det, blir det testing ikveld...Uansett, de fleste som selger spill legger ut alt i hyllene så fort det blir levert. Spillene kommer ofte en uke før release, og det er alltid dårlig lagerplass, så ring og sjekk kvelden før.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

For å svare på mitt eget og andres spørsmål, her ER den endelige datoen for GTA3 for PC:

 

 

21. mai 2002 (USA)

24. mai 2002 (Europa)

 

 

En liten artig notis til den der.. Det er også datoen da jeg fyller 18 år.. :smile: snakk om fin bursdagsgave fra Rockstar Games.. :razz:

 

Her er det skrevne bevis på datoen:

(en mail jeg fikk fra Rockstar Games)

 

Still the number-one selling videogame in the country, the long-awaited PC version of Grand Theft Auto III will be in stores on May 21, 2002. Boasting incredible, lush 32-bit textures... enhanced 3D audio soundscape... skinnable player character... and all the epic, revolutionary, award-winning gameplay that has won the world over.

 

The official site at http://www.rockstargames.com/grandtheftauto3 has been updated, including a dedicated mini-site offering details on PC exclusive features, 10 new PC version screens, links to the Grand Theft Auto webring, and more.

 

PS: Screenshots er dritherlige.. gleder meg! To og en halv uke til! Weee! :smile:

 

 

Så du som skryter av at du fikk det 11 dager før jeg skriver dette.. :: don't think so.. kanskje det finnes en beta der ute.. har ikke sett noe jeg men..

 

Har bare en ting og si til slutt : GLED DERE! :grin:

 

_________________

Don't invade my turf..

 

[ Denne Melding var redigert av: muddy på 2002-05-02 18:27 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...