Gå til innhold

Ny HDD i Xbox


autoing

Anbefalte innlegg

Hei !

 

Har nå satt inn ny HDD på 160 GB i Xboxen. Fant et image på internet som jeg brukte. Følgende meny kommer opp:

 

Rebuild v1.x large HD - *C* 4920

Rebuild v1.x large HD - *F* 4920

 

Valgte alternativ 1, men ser at jeg bare får opp 129 GB når jeg kommer inn på evolutionX dashboard. Skulle jeg valgt alt. 2 ?

 

Til informasjon bruker jeg bios: Xecuter2. 4981.67

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forskjellen ligger bare i hvilken mappe den instalerer evox i, mange mener at det er vanskeligere for m$ i fremtiden å finne om du har moddet xbox ettersom de vistnok ikke har tilgang til f mappen når chippen er skrudd av.

 

Du sier du fant et image på internet, bare sier det til deg... hvis du skaffer et program/iso bør du skaffe det fra de "offisielle" kanalene eller fra xbins. Er mange duster der ute som finner det morro å endre på xbox programvare og så legge det ut for nedlastning. Vet ikke hvor du har lastet det ned fra, bare sier deg det :)

 

Ang. de 160 mener jeg at det kun er executer2 4983 som lar deg innstalere noe større en 139 (eller noe...) men ettersom du får opp 120 syntes jeg det er litt rart...

Lenke til kommentar

Imaget er skaffet fra en "offisiell" kanal så jeg tror ikke at det er noe tull med det. Allt stemmer helt perfekt bortsett fra at jeg bare får opp 137 GB fordelt på C, E og F disken.

 

Må jeg kjøre en patch inne på evolution X dashboardet for at de siste 20 GB skal komme opp ?

 

Når jeg kobler meg opp med Flash FXP så får jeg også opp flere mapper G, X, Y og Z.

 

Kan det være at de 20 GB ligger på noen av disse ?

 

Hvorfor vises ikke G, X, Y og Z når jeg er inne på XBMC ?

Lenke til kommentar

Sånn som jeg har forstått det, ligger de resterende gigabytene dine på G:. For å få alt på F: må du bruke biosen som heter: Xecuter2. 4981.06 , og ikke Xecuter2. 4981.67. .06 gjør at du får alt på F: og .67 gjør at du får en F: og G: disk.

 

Temmelig sikker på at dette burde gjøre susen. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...