Corduroy Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 Rise of Nations er etter min mening er vanvittig bra RTS! Herjer bra i MP og er faktisk dritkult i Sp også. Kan ikke vente til jeg får tak i expantionen!! For de av dere som ikke har prøvd dette ennå, så er det bare å gå til annskafflse. Et kjempespill på alle måter etter min smak PS: Ikkeno no slår RA2 da
Desdichado Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 Dere kan se mer om spillet på gamer.no produktside, med screenshots. Her er også hjemmesiden til dette lovende spillet. Knights of Honor PS: Savner litt info fra gamer.no om dette spillet. Litt mer enn en blank produktside hadde gjort seg... des,OUT!
ob1 Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 Personlig så synes jeg at Warcraft III og TFT er bedre enn RA-sjangeren. Warcraft/Starcraft har liksom flere mulighter og mer balansert gameplay. Jeg DIGGER Warcraft!!!!
Ol'H Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 Starcraft! Starcraft! Starcraft! Starcraft! er egentli ikke så glad i warcraft 3... blir så lite koordinering av angrep og forsvar, og så altfor lite styrker... D ble litt bedre med frozen thone, men heroene er altfor dominerende fortsatt. Å den der upkeep greia får jeg fnatt av! selv om jeg skjønner poenget med den... nei starcraft er nok min favoritt... liker tiberian sun og, men ingenting er som og slå tilbake et massivt zerg angrep!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå