Gå til innhold

Tynt skille mellom hw's nettsider og forumdel


Anbefalte innlegg

Etter at forum.hardware.no skiftet design har det kommet flere tråder i tilbakemeldinger om "den store banneren". Disse har blitt stengt, da de skulle bli postet i "tilbakemeldinger til moderatorteamet"

 

Siste tråd:

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=256535

Jeg savner et klarere skille mellom disse to instansene i hw.no-nettverket.

 

Det er ikke veldig lett å forstå for de fleste at dette er to forskjelllige instanser. Forumet og hw.no-site er så sammenflettet at det for di fleste er naturlig å poste kommentarer om f.eks forumdesign i "tilbakemeldinger" gruppen.

 

Jeg definerer en moderator som en som holder orden på hva som blir sagt i forumet. En slags vektertjeneste.

At moderatorene driver med designet på forumet har jeg ikke skjønt før de siste trådene om akkurat dette. "Tilbakemeldinger til moderatorteamet" er da en gruppe jeg ville brukt dersom jeg ville kommentere hvordan moderatorteamet faktisk jobbet"

 

Jeg er på utkikk etter et klarere skille, eventuellt bedre navn på de forskjelligr gruppene, slik at vi kan unngå slik fustrasjon i fremtiden.

 

"Har lagt denne tråden i tilbakemeldinger, fordi jeg mener den er generell for hw.no og forumdelen. Er den feilplassert, ber jeg om at den flyttes til riktig plass"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer store opprydninger i dette når vi "relanserer" forumet og dette er en av de punktene vi alt har sett på og kommet med en løsning på. Renaming av den kategorien vil bare være ett av flere punkter vi kommer til å gjøre for å rette opp på denne saken ;)

 

NB: Dessuten handler dette om forumet, ikke HW.no. Posten flyttes ;)

Endret av Blib
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...