Gå til innhold

Hva vil du se mer av i barbara.no?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ganske tydelig at folk vil se tester og anbefalinger. Når man driver et sted som dette, får man mye større mulighet for å prøve ut nye produkter.

 

Tester av bærbare er alltid interessant. Jeg kunne tenkt meg å se forskjellen mellom P3 og P4-M. Særlig ettersom det ikke er noe særlig prisforskjell.

 

Ta f.eks. Dell Inspirion 8200; P4-M og GeForce4go... Virker interessant.

 

Jeg er ute etter en bærbar jeg kan bruke til å jobbe på, og det trenger ikke være så dyrt. Men når jeg først er i gang, kan jeg like godt skaffe en maskin som kan brukes til det meste. Dette har de senere grafikk chip'ene som Mobility Radeon 7500 og Geforce4go banet vei for.

 

Egentlig ville jeg nok kjøpt en Apple, hadde det ikke vært for at jeg er såpass hekta på spill. Med OS X (10) har man alt man trenger. Å jobbe med alt fra grafikk til scripting der, er helt genialt.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-18 12:13, Telcontar skrev:

Hva med tester av harddisker til bærbare, det er en av veldig få komponenter folk kan bytte selv.


Jeg er skal oppgradere til en 40GB disk selv, men har ikke peil på hva jeg skal velge. Men IBM blir det ihvertfall ikke, min 20GB disk bråker mer enn mine to stasjonære WD disker.


Telcontar



 

 

 

Se på:

http://www.psdata.no

klikk deg inn på harddisk, 2,5"

Der har du en:

Fujitsu MHR2040AT, 40GB til 1995 kroner.

 

Den bør jo være aktuell.

 

tommelomsk

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-18 13:35, Telcontar skrev:

Takk for opplysning, men jeg er klar over div. disker og hvor jeg får tak i dem. Vil bare se tester av disse :smile:, slik at jeg ikke kjøper en disk med dårlig ytelse.


Vurderer Toshiba sine disker også, men de koster 500-600kr mer enn IBM og Fujitsu.


Telcontar



 

 

 

Har selv en Toshiba-disk i min bærbare, Toshiba MK6014MAP heter denne disken. Vet selvfølgelig ikke hvordan ytelsen er på denne disken, men den jobber veldig stille og er veldig stabil.

 

For meg så ville jeg heller satt fokus på disse kriteriene isteden for ren ytelse. Har inntrykk av at IBM har satset alt for hardt på ren ytelse enn på stabilitet over tid.

 

Vel vel, det er nå mitt syn.

 

tommelomsk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...