Zer0z Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Hallo! jeg har fått meg NextGenTel nå.. men har noen problemer med å logge meg inn i routern.. men har vert der 1 gang.. da var det en på dc som hjalp meg.. da brukte jeg "ngt" som username og "Tshlm55" elns som passord jeg vet at hvis kunde nr er 666666 så skal man ta P566666, men det funker altså ikke... å jeg bruker Passordet som jeg brukte når jeg aktiverte routern.. Noen som vet hva som er feil ?
Zer0z Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Skrevet 9. juni 2004 aha.. jeg kom meg inn takker være www.relativt.net men hvor var det jeg skulle åpne Ip'er?
Soho Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 for amatører er endring.nextgentel.no lettest (bruker dette selv)
Zer0z Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Skrevet 10. juni 2004 hehe får vell ta meg en tur å se der jeg også da men kan jeg f.eks åpne en port så er den åpen for alle pcene som er connnectet på switchen ? eller må jeg gjøre det 1 etter 1 ?
Zer0z Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Skrevet 10. juni 2004 soho: jeg prøvde det der men dette skjedde da: ..:: En feil oppstod Systemet klarte dessverre ikke å konfigurere deres ruter.
Pansergnom Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 (endret) Du må deaktivere filtersettet hvis du skal administrere routeren via telnet. Ellers går du inn : her for å endre settings via web (NAT og filtersett) Har du nyeste firmware? Det skal komme opp en side som spør om du vil oppgradere hvis du ikke har den nyeste. Det kan og være en midlertidig feil hos ngt, skjer hos meg en gang iblant Endret 10. juni 2004 av MetiCx
Frank2004 Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Du må deaktivere filtersettet hvis du skal administrere routeren via telnet. Må han vel ikke, så lenge han sitter bak routeren skal han ha full tilgang selv om filtersettet er på. Om han deaktiverer filtersettet får alle maskiner på internet tilgang. Sier seg vel selv at det er en dårlig idè..?!
jevel Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 soho: jeg prøvde det der men dette skjedde da: ..:: En feil oppstod Systemet klarte dessverre ikke å konfigurere deres ruter. Har du en router bak NGT routeren? F.eks. en wireless dings? I såfall må du koble deg utenom denne. -KJ
Zer0z Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Skrevet 10. juni 2004 Nope hadde ingenting bak den der... jeg fant ut hva jeg hadde gjor feil jeg hadde trekt i fra 100 000 i stde for 10 000 (dumme meg) funker fint alt samment nå men takker uansett folkens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå