Gå til innhold

Min første casemod


Anbefalte innlegg

Hei!

 

I går (!) bestemte jeg meg for å casemodde mitt Aopen Hq45 kabinett. Og allerede idag er jeg godt på vei (er ikke den typen som går å tenker over ting lenge :smile: )

 

jo, idag var jeg på biltema, og kjøpte sprayer (svart (med glinseting), gull og klarlakk. På clas Ohlson kjøpte jeg plexi glass (trengte ikke større enn hva de hadde der :smile: )

 

Da jeg kom hjem begynte jeg å spraye "sideflatene" på kabinettet (de kan tas av) også skjærte jeg ut hvor vinduet skal stå. Vet ikke helt hvor mange lag jeg skal ha med spray, men det vil vel holde meg 6 stk og 3 lag med klarlakk?

 

Imorgen skal jeg spraye resten av kabinettet (om jeg orker å legge fra meg pc'en i den tiden det vil ta for å tørke :wink: ) Håper å få lakket ferdig i helga. Har også bestilt blått neonlys fra microplex, også har jeg bestilt sånn grill med nuclear merke på. (virket kul, men dyr (160 eller no sånt))

 

Gleder meg til å motta dette:-)

 

Gleder meg enda mer til neste lan:-)

 

Noe mer jeg bør ha på maskinen? Noen tips?

 

Maskinen skal se slik ut: Selveste kassen skal være svart, og den grønne stripa skal være gullfarget. Inni skal det også være gullfarge, og på den venstre siden (sett forfra) skal det være et vindu.

 

 

Satt å tenkte litt på om jeg skulle borre et hull framme, nede på kassa, og sette inn den grillen der?

Noen andre plasser?

 

Mvh

Allyse

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei du!

 

har akkurat modda mit første jeg og ;0)

og det var et aOpen hq45 :wink:

jeg lakkerte mit signalgult.. og beholdte den gamle blå plasten..(skal lakkes kawasaki grønn)

skjerte ut hull til plexi i side deksjelet og 2 80mm hull på toppen som skal suge ut luft.. og et 80mm bak som skal blåser in akkurat på cpu... og en 80mm vifte som blåser in foran..har orange plexiglass til brønndeksjel øverst :wink: og båret mange hull med 3,3mm bor i floppy brønndeksjelet.. ventilering :wink:

har en del asus klistremerker i front.. skal ta bilde.. legger den in på overklokking.no..

 

FETT!!!

HUSK FORALDEL GRUNNING! det glemte jeg første gangen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...