Saxe Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 (endret) http://www.dinside.no/php/art.php?id=5136 Artikkelen er fra 1999. Det må da ha skjedd noe på 5 år. Nå har pc'er usb porter, og dagens skjermkort har 2 utganger, men finnes det noen NYERE løsninger for å kunne være to brukere samtidig på èn pc uavhengig av hverandre med hvert sitt tastatur og mus og skjerm? Konseptet er jo genialt. Mye penger/plass/strøm å spare? Endret 9. juni 2004 av Saxe
kz Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 har tenkt på dette sjøl. skal flytte inn i nytt hus i høst og vil gjerne ha et slikt oppsett: Rom i kjeller: PC med skjerm og alt tilbehør står her. Rom i etasjen over: Her vil eg gjerne ha en skjerm, et tastatur og ei mus på skrivebordet som er kobla direkte til PC'n i kjellaren. Eg ser for meg at en kan bruke trådlause løysingar, men i mitt tilfelle vil det ikkje vere umulig å strekke kabler heller. Nokon som har erfaringer med et slikt oppsett? Lar det seg i heile tatt gjere å få dette til?
MrLee Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 det finnes jo ett flust av såkalte tynne klienter, men om de gir så mye ytelse, det er en annen sak...
Saxe Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Skrevet 9. juni 2004 Ytelsen er jo god å få med, men som student tenkte jeg først og fremst på pengene som alltid flyr fortere enn meg. 2 * Tastatur og mus har jeg og en billig skjerm kan man jo alltids få tak i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå