Gå til innhold

PSU 250w!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hey, jeg har en 250 w psu.. så skal jeg kjøpe en ny hardisk og ei ram brikke md 512mb ddr minne på.. må jeg ha ny psu får å få dette til?? eller går det med den jeg har? har 2.6ghz P4, 512ddr, 60gb hardisk, radeon 9600xt.... fra før av da :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe. merkelig.. har hørt mange sider av denne saken. mange sier dt går bra å sette inn en hardisk og andre sier den vil stoppe!!!!! :hmm:

Skrevet (endret)

Kan bli ustabil med liten PSU, så en oppgradering annbefales, men er ikke nødvending. jeg har kjørt med 250 watt'er i mange år uten problemer. men oppgraderte når jeg hadde noen ekstra kroner :)

Endret av Skurk
Skrevet

det skal fungere fint neon 123.

jeg selv har 250w på psu

jeg har da: 1 hd, 2 cdrom,2vifter som surrer,pluss 2 ram brikker og et neon lys-rør. så ja det går skal du se ;)

Skrevet

Hei der. En shuttle funker jo med 150W strømforsyning og 2 disker, samt skjermkort og alle vanlige ting. Jeg har prøvd, så jeg vet det funker.

Kjører selv shuttle med 250W psu nå, og 2 disker, skjermkort, og masse dilldall.

Dette med at man trenger stor PSU er overdrevet til tusen.

Folk som har en 300w PSU som fulgte med Q-TEC kabinettet tror de trenger en Enermax 550 for å få en stabil pc, men sannheten er at en Enermax 300W ville holde i lange baner.

Skrevet

Det går sikert med den 250W du har. Men du burde alikevel tenke på å kjøpe ny.. ekke beste i verden akuratt.. ville kjøpt en ny men det burde gå..

Skrevet

Bare å prøve. Hvis den ikke er stor nok vil helst data'n skru seg av etter 1-2 sek (når diskene spinner opp). Du kan få stabilitets-problemer fordi den ikke klarer og holde stabile spenninger men hvis den paserer "PowerOnSelfTest" tror jeg ikke den skulle være noe stort problem.

LOZER

Skrevet

Foresten. Noe som er litt greit å vite. Åssen PSU er det?

Litt forskjell fra om det er enermax, cheiftec, eller q-tec lissom..

Skrevet

Kjører selv 4 HD'er 1 cdrom 1 floppy 3 PCI kort (lyd, nettverk, tv) 1 AGP Kort, 2 64mb brikker og en 600Mhz på et jalla HK med..tamtamtamtaaaaaammm - 110W PSU!! :p funker som bare det, ikke noe ustabilitet eller noen ting. Men er jo ikke verre enn å teste :roll:

Cheers!

Lac.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...