Jump to content
Sign in to follow this  
josva

Erfaringer telebutikken.no?

Recommended Posts

:( Lurer på om det er noen her som har erfaringer med telebutikken.no?

Jeg bestilte en mobiltelefon foren og en halv uke siden.telefonen var med abonement fra netcom.Jeg har fått bekreftet at netcom har aktivisert abonemant på meg for 5 dager siden.Jeg ble lovet etter å ha snakket med dem på torsdag-

at de skulle sende den da.Jeg ble lovet en bekreftelse med pakkesporing men har ikke fått denne enda.De unskyldte seg med at systemet med e-post skulle legges om.Siden de har trekkt beløpet for telefonen og abonementet er aktivert for flere dager siden er jeg litt urolig.Jeg får heller ikke tak i dem på suporttelefonen.

Er det noen som kjenner til denne w :cry: ebshopen?erfaringer osv.Takker for svar.

Har bestilt 3 telefoner derfra.. og noe datautstyr...

Min erfaring sålangt (som er lite) er at de er *utrolig* trege på mobil-levering.

Ihvertfall de som er knyttet til abbonement (= billg/tilbud).

Maste sist gang.. og var litt krass i mail... og fikk ryddige svar tilbake..

Kanskje en tilfeldighet, men mobilen kom da prompte (ordrebekrefelse/sendingbefkreftelse) etter siste mail.

Så da må du kanskje påregne mer sommel...eller klage/mase litt mere...

har kjøpt: Creativ 2.1 ( Fornøyd ), og 512 ram der for lenge siden til 499,- på tilbud ( Fornøyd ), kjøpte også en t310 til 300kr,- med abb. men dagen etter så så jeg at de solgte den til 200,- så gikk jeg tilbake og fikk 100kr :) ( Fornøyd med den også )

venta 1 måned da jeg bestilte t630 for en stund siden.. sendte ett par mail der jeg var mer høflig enn de fortjente, men fikk aldri svar.. ikke helt fornøyd akkurat..