Gå til innhold

lite eksperiment


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

seff funker det :yes:

Crazy viking brukte isbiter jeg bruker tørris @ -76/78 grader :thumbup:

 

Macci brukte dette på et X800xt kort sammen med ATI det funka så det susa :w00t:

 

edit: litt fakta om tørris

 

Tørris aka frossen karbondioksid

Karbondioksid er en luktfri, fargeløs, ikke giftig, ikke brannfarlig gass. Gassen er et biprodukt til kunstgjødsel produksjon. Karbondioksid har et sublimeringspunkt ved -78,5 °C ved atmosfæretrykk (1,013 bar)

Endret av Troy Henrik
Lenke til kommentar

Glad for å få noen svar:D Det skal iværtfall bli tatt masse bilder :yes: hmm om jeg kjøler cpu eller gpu kommer jeg nok tilbake til :D kommer til nok til å smøre inn med antistatisk fett (får sikkert kjøpt det fra clas olson) Filme er ikke noe problem men derimot hvor jeg skal legge den ut er litt verre home.no er det bare plass til 20mb men skal få å redigert den osv. Hvis dette prosjektet kommer igang :w00t: Kommer også til å kjøpe Heftig isolasjon fra Clas Olson samme greia som de Toms Hardware brukte når de klokka til 5.2ghz med Flytende nitrogen :w00t: Skal høre med en kammerat om han har lyst til å være med på prosjekt.. :wee:

 

satser på at jeg skal få til dette iløpet av sommern :thumbup:

 

 

 

BTW. har dere noe idèr om hvordan jeg skal gjøre dette så fyr løs

 

Tenkte på noe slikt til cpu :w00t:

http://www.maximumoc.com/img/hardware/epox...ry_ice_cooling/

 

Her kjølte jeg ned Colan min med Tørris, det ble faktisk ganske kald cold *rart nok* :laugh:

Endret av Troy Henrik
Lenke til kommentar
cool da....men åffer ofre datan sin for det?

hva med å legge tørris i et slags kjølingsystem likt som vannkjøling?

Ofre datan? Jeg ofrer vel ingen ting kommer nok bare til å ta ut PSU, HK osv. ut av kabbis legge det på et bord evt. å ta det derfra, vil nok ikke ødelegge noe :thumbup:

 

hmmm ja, kanskje det legge det oppå radiatorn evt :yes: det skal tas til vurdering!

 

 

Skal prøve å få igang et slikt prosjekt, det er jo ingen andre på forumet som har prøvd dette før så det hadde vært skikkelig artig :w00t:

Endret av Troy Henrik
Lenke til kommentar
hmmm ja, kanskje det legge det oppå radiatorn evt  det skal tas til vurdering!

 

Tørris er minus masse grader.

 

 

Minus + vatn = is = sprenkt raddis :thumbdown:

 

Ta det rett på CPU ved hjelp av eit rør. Trur det er best. :yes:

mhm var det jeg også tenkte :D hmm. trur jeg skal prøve meg på et Geforce 2 mx400 først for å se om det funker :w00t:

Lenke til kommentar

Filme er ikke noe problem men derimot hvor jeg skal legge den ut er litt verre home.no er det bare plass til 20mb men skal få å redigert den osv

 

bare si fra...jeg har serveren nede i dag...men plass til bilder skal du få ; Þ

 

( er her for å finne ut av vannkjøling til mine 2stk MP2400 prosessorer, evt med og uten peltimetere (ellerhvordandetnåennskrives)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...