Gå til innhold

mp3-dvd?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har en LG spiller og den spiller ikke mp3-dvd. har hørt om en som spiller mp3-dvd, men husker ikke hvilken.

Det er veldig få spillere som spiller det...

 

Problemet er vel at når en dvd spiller får en dvd plate regner den med at det er en film, og leter dermed etter en .ifo fil.

Lenke til kommentar
jeg har en LG spiller og den spiller ikke mp3-dvd. har hørt om en som spiller mp3-dvd, men husker ikke hvilken.

Det er veldig få spillere som spiller det...

 

Problemet er vel at når en dvd spiller får en dvd plate regner den med at det er en film, og leter dermed etter en .ifo fil.

Kan det være Kiss? De har vært tidlig ute med ting i sine spillere før, f.eks. divx.

Lenke til kommentar
oki.... har heller aldri prøvd. Men hvis de i butikken har prøvd så ville jeg stolt på dem

de har ikke prøvd men de trodde at det ikke gikk siden det stod "mp3-cd" og ikke "mp3-dvd". Tenker jeg prøver å få en kamerat til å brenne musikk dvd som jeg tar med til butikken før jeg eventuelt kjøper meg en dvdspiller...

Lenke til kommentar
Jeg har spilt dvd med mp3'er på min dvd spiller..

 

Fungerer bra.

 

Den tar jo mp3, og tar jo dvd'er (må ta brente da...)

 

1+1 blir da 2

Som sagt, H/K DVD 25 tar brente cd'er med mp3, og den tar også brente DVD'er av alle slag. Men den tar IKKE dvd'er med mp3 på.

 

 

Hvilken spiller har du da?

Lenke til kommentar
Jeg har spilt dvd med mp3'er på min dvd spiller..

 

Fungerer bra.

 

Den tar jo mp3, og tar jo dvd'er (må ta brente da...)

 

1+1 blir da 2

Som sagt, H/K DVD 25 tar brente cd'er med mp3, og den tar også brente DVD'er av alle slag. Men den tar IKKE dvd'er med mp3 på.

 

 

Hvilken spiller har du da?

Pioneer DV-360S

 

En kamerat av meg brant dvd'en, og prøvde den hos meg, fordi den fungerte ikke på hans H/K DVD22

 

Må huske på at forskjellige spillere kanskje er følsomme for de forskjellige DVD dormatene, da DVD-R eller DVD+R., eller for den saks skyld RW

Lenke til kommentar
H/K DVD25 tar både pluss og minus, R og RW. likevel spiller den ikke brente dvd'er med mp3.

Han klagde på sin DVD22, men var vist nok ikke noe å gjøre noe med...

Ja, jeg snakker om topic generelt, og sier til deg spesielt:

det er ikke sammenheng mellom at en dvd-spiller takler alle formater av brente plater, og at den kan lese dvd'er med mp3-filer på.

 

DA var det vel avklart :)

 

 

EDIT: rettet mot disse utsagnene:

Jeg har spilt dvd med mp3'er på min dvd spiller..

 

Fungerer bra.

 

Den tar jo mp3, og tar jo dvd'er (må ta brente da...)

 

1+1 blir da 2

 

Må huske på at forskjellige spillere kanskje er følsomme for de forskjellige DVD dormatene, da DVD-R eller DVD+R., eller for den saks skyld RW
Endret av bdd
Lenke til kommentar
og sier til deg spesielt:

det er ikke sammenheng mellom at en dvd-spiller takler alle formater av brente plater, og at den kan lese dvd'er med mp3-filer på.

 

Har jeg heller aldri påstått. Snakket om min spiller hele tiden..

 

DA er vel DET avklart. At jeg nevnte H/K DVD22 var forde det var snakk om H/K et sted på veien her...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...