Gå til innhold

Problem med trackmania


Anbefalte innlegg

Jeg har et problem med å starte trackmania. Det starter, og lukker seg med en gang. Hadde det opå denne pcen før jeg formaterte, og da funket det, men det var fordi en venn hadde satt en av instillingene til "2", noen som vet hvilke?

 

Edit: han stillte kanskje på mer enn en instilling...

Endret av oaeide
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg har et Ati Radeon atlantis 9600 pro Fireblade edition (saphire) 128 mb ram. Har oppdatert driverene og spelet, men dette hjalp ikkje. Har det samme problemet med Need for speed underground.

 

Poenget er at kompisen min stillte på noen få instillinger, og så funket det, det samme gjaldt hans egen pc, enda den er helt forskjellig fra min...

Lenke til kommentar

Hmm ikke særlig brukervennlig, dette spillet, et av de få spillene jeg har vært borti som ikke virker rett ut av boksen hmmmpf. Kjøpte nettopp den norske versjonen, og den kommer til cd-check og avslutter deretter til desktop hmmmpf, har de nyeste driverne og allting. men neida, her må det visst kompliserte innstillinger til for at de kanskje skal virke. Jeg har en tundra 1557 med mobile radeon 9600 med 64 ram, noen forslag ?

den virker på min gamle stasjonære med nvidia kort men altså ikke på min bærbare med ati kort, hmm virker som en konspirasjon dette :) se ellers profilen min for fullstendige pc specs

 

mvh nerd-light

¨

Endret av nerd-light
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...