Gå til innhold

Brennern godtar ikke cd'platene


Anbefalte innlegg

Har innstalert brennerprogrammet Nero. Skulle teste d her om dagen men, etter at jeg hadde gjort klart alt og skulle til å fyre igang så kom feilmeldingen opp og den lød følgende : The medium is not writable. Please insert a writable medium... har prøvd å legge i andre cd'er men skjer det samme, har også prøvd cd av annet merke. Har en Sony CD-RW CRX145E 10-4-32x

Har bare denne brennern så d er ikke mulig at den tar feil, dessuten hiver den ut cden når den spør etter "writable medium" Fatter ikke bæra av dette. Har også WinonCD og der fungerer brennern utmerket. Any ideas ??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-04-14 15:11, AsconaB skrev:

Har innstalert brennerprogrammet Nero. Skulle teste d her om dagen men, etter at jeg hadde gjort klart alt og skulle til å fyre igang så kom feilmeldingen opp og den lød følgende : The medium is not writable. Please insert a writable medium... har prøvd å legge i andre cd'er men skjer det samme, har også prøvd cd av annet merke. Har en Sony CD-RW CRX145E 10-4-32x

Har bare denne brennern så d er ikke mulig at den tar feil, dessuten hiver den ut cden når den spør etter "writable medium" Fatter ikke bæra av dette. Har også WinonCD og der fungerer brennern utmerket. Any ideas ??



 

Hadde samme brennern tidligere jeg også, men har aldri hatt problemet du beskriver. Høres jo rart ut det der. Men jeg hadde ikke NERO den gangen.

 

Har du prøvd å gå på "CD-Brenner"-menyen i NERO og velge CD-brenner?

 

Eneste tipset jeg kan gi. Kanskje NERO ikke støtter sony-brenneren din?

 

Sveinl.

Lenke til kommentar

En ting jeg kom på i farta er å legge inn ny firmware.

 

Firmware kan lastes ned fra produsentens hjemmeside. Firmware er oppdatering som legges inn i brenneren og oppdaterer diverse ting og tang.

 

Hvis du gjør det, tror jeg brenneren vil virke med NERO.

 

Jeg har sjekket SONYs sider, men jeg mistet tålmodigheten da jeg så hvor svære de er. Let der du. :wink:

 

Sveinl.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...