Gå til innhold

Tråden du kan poste bilder tatt med mobilkamera!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
C4mpi les første innlegg.

Jeg skrev oppløsingen og sånn ved det øverste bildet (av mine). Skal et være nødvendig og skrive dte ved vært bilde når jeg poster fler etter hverandre?

 

EDIT: Må ha bilde..

 

Dagens middag? :p

post-19-1110723757_thumb.jpg

Endret av C4mpi
Lenke til kommentar

walter_melon: Er det bildet tatt i badebukta på kalvøya? Mener jeg kjenner det igjen. Pleier å sitter omtrent der du tar bildet om sommeren med et par-ti iskalde pils. Åh som jeg gleder meg!

 

Bildet under er fra Duplexfestivalen '05 i Trondheim tatt med en 6610i. Snart får jeg min D500 i posten og da kommer det nok noen bedre bilder :)

post-19-1111597795_thumb.jpg

Endret av MorbidHamster
Lenke til kommentar
walter_melon: Er det bildet tatt i badebukta på kalvøya? Mener jeg kjenner det igjen. Pleier å sitter omtrent der du tar bildet om sommeren med et par-ti iskalde pils. Åh som jeg gleder meg!

 

20 pils burde greie seg det ja.. :p

 

Hmm....ja jeg mener det var der jeg tok bildet. Har bare vært der en gang, ble med noen kamerater av meg dit. Er ikke såpass kjent i området at jeg kan stedsnavn og sånn, er ikke derifra.. Men det var fint der ja. :yes:

 

 

Edit: glemte bilde

 

- Nokia 6230: "Standardfoto - 640x480 - høy bildekvalitet"..

Endret av walter_melon
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Et bilde fra Samsung D500, vi testa den i butikken i dag, utrolig kvalitet da! Jeg fremkalte dem også på den agfa-fotomaskinen vi har på jobben og jeg ser i pikslene før jeg printer ut over 20*20cm!!

Hva skjer med at skiltene på bilene er helt fucka a? :p er jo helt rar vei! har du gjort noe med bildet??

 

http://forum.amobil.no/index.php?act=Attac...post&id=3750256

Endret av mphones
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...