Framerate Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 (endret) Ja jeg bruker Vlc for å se tv på nettverket. Det fåregår slik at jeg har 2 nettverkskort (ett til internett og ett til tv signaler) Det funker fint men det hadde hvert greit å kunne gjøre opptak av dette på pcn. Hvordan skal jeg gjøre det? Hvilke programm skal jeg bruke? Har prøvd "stream down" men funker ikke med "live tv" Jeg har også prøvd "Camtasia Studio 2" men da ble filmen bare helt svart Takk for all hjelp Endret 5. juni 2004 av megakrølle
siDDis Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 du kan ta opp med vlc, er veldig enkelt og står der klart og tydelig
Framerate Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Skrevet 5. juni 2004 du kan ta opp med vlc, er veldig enkelt og står der klart og tydelig hmm har faktisk prøvd men jeg fant ikke ut av det Hvor står det forklart?
Bro2 Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 er bare litt nysgjerrig... Hvordan funker tv-inn via nettverkskort?
Framerate Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Skrevet 5. juni 2004 (endret) Jah, hva slags tv er det du ser på der? Helt vanlig digital TV Tilbake til hovedtema: hvordan får jeg Vlc til å ta opp tv signalene? Endret 27. januar 2007 av megakrølle
Framerate Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Skrevet 5. juni 2004 Ingen som kan forklare meg hvordan man bruker "recorder" funksjonen i Vlc? Det er Vlc det er snakk om ikke sant og ikke Vls?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå