Gå til innhold

itbutikken.dk HAR FÅTT INN M-XP2400+ (!!!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei,

 

Jeg bestilte 2 XP2400-M 35W på den 26.05. da de hadde den "på lageret" . Har ennå ikke fått de :thumbdown: , derfor tar jeg dette igjen med 3-4 klyper salt.

 

Staljin

Dato: Kl.: Hendelse: Poststed:

08.06.04 07.03 Innlevert postterminal 0024 OSLO

 

Wee Wee :p jeg får min :devil: haha :p

Lenke til kommentar

Bare å håpe da gutter at dere ikke får en DOA slik som meg... Kundeservicen til ITbutikken Suger manneræv og er HELT uakseptabelt for meg å handle der igjen. EVER! :realmad: Har nå tatt over 1mnd bare å få returseddel, og etter å ha sendt pakken på oppgitte adresse blir den ikke tatt imot av de. ergo...hele prosedyren om igjen med sending av lapp til meg og pakke til de... Å snakke med han sure kisen på retursupport er noe av det mest provoserende jeg har opplevd.

 

FY PÅ SEG!!

 

10 Quislingmedaljer til ITbutikken! :thumbdown:

 

 

Preludiac

 

 

EDIT: leifs

Endret av Preludiac
Lenke til kommentar
har en xp-m liggende også, men den er til salgs...

Kan godt kjøpe den av deg, spørs bare hva slags stepping det er på den?

allerede solgt, men det var en god klokker da :cry:

Javell....? :dontgetit:

etter seriøs skvising av prosessoren min (ødelagt) har jeg fått en låst 2800+ opp i 2,6Ghz  :w00t:  blir veldig skuffet om ikke den nye m-xp slår det...

Hvor mye rakk du å klokke den på 2 dager....?

Hvor mye fikk du den opp i før du solgte den? :roll:

Lenke til kommentar
har en xp-m liggende også, men den er til salgs...

Kan godt kjøpe den av deg, spørs bare hva slags stepping det er på den?

allerede solgt, men det var en god klokker da :cry:

Javell....? :dontgetit:

etter seriøs skvising av prosessoren min (ødelagt) har jeg fått en låst 2800+ opp i 2,6Ghz  :w00t:  blir veldig skuffet om ikke den nye m-xp slår det...

Hvor mye rakk du å klokke den på 2 dager....?

Hvor mye fikk du den opp i før du solgte den? :roll:

første spørsmål: fikk den opp i 2687Mhz (dette er ikke den samme m-xp som jeg hadde bestilt, men en jeg fikk av en kompis (I-stepping :thumbup: )) Jeg forstår ikke helt hva du mener med "på to dager"

 

andre spørsmål: spør du ikke om det samme som i spørsmål en?

Lenke til kommentar

Har ett hk (MSI KM4M-L, Via KM400A) hvor FSB 266/333/400 er jumperstyrt, men volten kan jeg ikke styre. Nå ønsker jeg meg først om fremst en lite strømbrukende sak til 24/7 boks-i-skap, så 2500 er egentlig greit. Men hvordan ved jeg om hovedkortet kan levere så lav Vcore som saken skal ha? Står ingenting i manualen, Google gir heller ikke noe svar....

 

 

Men, om jeg skulle bruke et par hundrelapper på nytt socket A hk for klokking, hva foreslår dere?

Lenke til kommentar
Sorry, sikkert meg som misforsto... :ermm:

Men den ene dagen sier du at du blir skuffa om ikke din nye XP-M klokker bedre enn din låste 2800+, og to dager etterpå har du en XP-M som klokker bra, tilsalgs...?

har to stykker, men bestilte den ande da jeg solgte den første... angret sårt ;)

 

edt: leif

Endret av arnosmith
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...