Paulex Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Hvordan skal jeg løse det syke måne og sol hjulet i level 15 ca. Der jeg må snurre på 3 hjul? Scorpion og queen og heaven eller noe? Noen som vet? TAKK.
Belisarius Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Det er to hjul: 1. Du skal legge tre symboler i rett rekkefølge det står i en bok like i nærheten 2. Du skal lage en linje som er lik andre rundinger i nærheten. Etter det du sier så er du på det først hjulet. Bare les i en bok som er i nærheten så fikser du det
Paulex Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Skrevet 4. juni 2004 Ja, er 2 hjul. Det ene snurrer 2 runninger. Det andre snurrer 1 running. I boka står det jo bare at "messengeren" skal møte de i nord. Og de planetene på kartet er jo umulig å plassere rett + at det er 2 messenger symboler! ett hvitt og ett blått. Skjønner?
Belisarius Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Det du kan gjøre er å se om du finner en walkthrough til spillet. Det skal finnes mange her
Paulex Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Skrevet 5. juni 2004 Et spill med bare 2-3 steder der man trenger walkiz har det ikke vettu! Kan du bare prøve å forklare det da? Det er sikkert ikke så hard? Men har prøvd en GOD del ganger!
jensemil Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Hei! Jeg har kommet til det første "dreiehjulet" og veit ikke hvordan jeg skal komme videre... det er skikkelig irriterende... er det noen som kan hjelpe meg???
togga5140i Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 eg får ikke de der til eg :S kan noen forklare meg ka eg ska gjøre og kor di symbola skal stå? takk på fårhond:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå