Gå til innhold

Kan noen forklare hva dette betyr?


Anbefalte innlegg

www.idolfans.no

 

Det står der

 

"Betal kr 200,- pr.måned - ring for hele beløpet."

 

 

Betyr det at jeg MÅ fylle på med 200 kroner hver eneste måned selv om jeg ikke bruker dem opp?

Hvis så, hva skjer hvis jeg har 2000 kroner på mobilkonto etter et år og vil si opp abonnement. Får jeg pengene tilbake eller...?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er young talk, har du ikke hørt om det før? Du betaler 200 hver måned og du kan ringe opp hele beløpet. Hvis du ikke har brukt opp alle pengene i en måned, har du dem enda. Det er nesten som et kontantkort med bindingl, du betaler 200 i måneden i 1 år og etter det kan du si opp abonnementet og da kan du bruke resten av pengene som kontantkort

Lenke til kommentar
Ok. Det er ikke noe for meg.

Ganske dyrt å ringe selv om man får en greit mobil for bare 500 kroner.

 

Men, hva skjer hvis jeg ikke betaler de 200? Må jeg levere mobilen tilbake, eller blir bare abonnement stengt?

Da får du purring som alle andre som ikke betaler fakturaene sine. YoungTALK er et abo der NetCom fyller på kr 200 - og sender faktura etterpå.

 

En slags mellomting mellom vanlig abo og kontant, om du vil. Fast påfyll fra NetCom med ettersendt faktura, kan fylle på mer selv via minibank, påfyllingskort og kredittkort.

 

Med priskrigen som holder på for tiden, tror jeg prisen for tellerskritt på youngTALK vil synke. 2,49 nå er vel ikke helt markedspris tatt i betraktning de nye kontantkorta i markedet

 

tiny

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...